-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochód do 10K
Date: Tue, 28 May 2013 14:31:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <ko2842$r86$1@node2.news.atman.pl>
References: <1iolqiyxski2r.3178vko9qme3$.dlg@40tude.net>
<knl9qk$61t$1@node2.news.atman.pl>
<519e4ab4$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<knluu1$rkq$1@node2.news.atman.pl>
<51a08c99$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<knsfg5$1pa$1@node2.news.atman.pl>
<51a1edb0$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<knt7ik$nmo$1@node1.news.atman.pl>
<1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net>
<kntvsv$hra$1@node1.news.atman.pl>
<161b9m4cyhmqd.1o55dbodywdk5$.dlg@40tude.net>
<51a3b804$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<zs2smy4rfq1n$.12nzcjcggw3cs$.dlg@40tude.net>
<ko229c$l0s$1@node2.news.atman.pl>
<1thmnet96m7ro$.1aae2i3dab5se$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1369744322 27910 159.253.247.138 (28 May 2013 12:32:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 May 2013 12:32:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1thmnet96m7ro$.1aae2i3dab5se$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493511
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-28 13:02, Wódz pisze:
(...)
> Producent też o tym milczy jakoś.
Jakoś nie zauważyłem :)
> A do standardu ocynk wszedł jakoś w 2000 roku.
Dużo wcześniej :)
>> Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>
>
> On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.
Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
powłoka nie dała rady.
> Żadna ochrona nie jest w 100% skuteczna.
Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.13 15:05 Wódz
- 28.05.13 15:17 Artur Maśląg
- 28.05.13 19:07 Cavallino
- 28.05.13 20:52 Wódz
- 28.05.13 22:19 Artur Maśląg
- 29.05.13 14:55 Kamil 'Model
- 29.05.13 15:02 Kamil 'Model
- 29.05.13 22:22 Jackare
- 03.06.13 11:41 Mirek Ptak
- 03.06.13 20:05 jerzu
- 04.06.13 07:46 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=