  • Data: 2013-05-28 20:52:25
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Wódz <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
    > napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
    > zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

    Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
    prowadzi samochód zła osoba.

    > LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
    > zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
    > marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
    > by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

    Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz. W starych samochodach
    występowało. Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
    zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.
    Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...
    A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.

    Wódz