-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: samochód . Wtargnięcie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q8312b$v4r$1@dont-email.me> <5ca51405$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<q83lpl$sfg$1@news.mixmin.net>
<5ca5a4e9$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5ca5caa0$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5ca5cc10$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5ca61890$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5ca644ce$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ca668b9$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 4 Apr 2019 23:06:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5ca668b9$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190404-6, 04.04.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 66
Message-ID: <5ca6720e$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1554412046 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 213.238.90.199:61949
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4490
X-Received-Body-CRC: 2447960708
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653730
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-04-04 o 22:27, nadir pisze:
> W dniu 2019-04-04 o 19:53, LordBluzg(R) pisze:
>
>> Przecież masz to wyraźnie opisane w definicji znaku D-6 który w tym
>> wątku wiele razy cytowałem ale nie przyswoiłeś wiedzy :)
>
> No to oświeć mnie, bo nie śledzę i nie czytam wszystkiego.
Czyli nie znasz PoRD. I jak tu rozmawiać z ignorantem pozbawionym
podstawowej wiedzy?
>
>> Z różnych powodów. Przede wszystkim z tego, że pieszych jest tam
>> więcej :) Łotsonie.
>
> Gówno prawda Szerloku. W takim lesie pieszy widzi samochód z 200m i na
> przejście nawet nie wchodzi, a w obszarze zabudowanym nawet nie spojrzy
> w lewo tylko od razu ładuje się na przejście.
Gdyby miał więcej masy, to pewnie byłoby odwrotnie. Niestety pieszy ceni
sobie życie i debilowi pod koła raczej nie wchodzi, co nie oznacza że
debil ma pierwszeństwo
>
>> Mnie zadajesz to pytanie? Pieszy ma pierwszeństwo i tyle. Kierowca
>> musi ustąpić mu pierwszeństwa i nie może wpływać na to że pieszy ma
>> zwolnić lub przyspieszyć. Kierujący musi się dostosować do warunków
>> panujących na drodze i tyle.
>
> Póki co nie ma przepisu, że kierowca ma ustąpić pierwszeństwa pieszemu,
> który nie jest na pasach.
Ma nie doprowadzać do niebezpiecznej sytuacji pieszego WCHODZĄCEGO na
przejście jak i będącego na przejściu, czyli nie może wpływać ani na
przyspieszanie pieszego ani na zatrzymanie tuż przed pasami czy na pasach.
Doczytaj ze spokojem definicję ZNAKU D-6 bo ciągle pierdolisz bzdury.
>
>> Skoro już drążysz. Taka zagadka/test:
>
>> Jesteś kierowcą i jedziesz sobie 50km/h czyli ok 14m/s w odległości ok
>> 150m widzisz znak D-6 ale na przejściu nikogo nie ma. Zauważasz nagle
>> że do przejścia dochodzi pieszy (policjant w mundurze) i znajduje się
>> w odległości 10m od tego przejścia idąc z prędkością 5km/h czyli
>> 1,4m/s. Idzie równym krokiem prostopadle do Twojego kierunku jazdy po
>> Twojej prawej, zmierzając prosto na przejście. Co robisz i jaka jest
>> Twoja reakcja?
>>
>> Dodatkowe pytanie, zmniejsz teraz odległości obu o 50% czyli samochód
>> ma do przejścia 75m a pieszy 5m i podaj jaka jest Twoja reakcja.
>
> Wijesz się jak pizda w occie, ale nie odpowiedziałeś na najważniejsze
> pytanie. Kto przecina komu drogę, pieszy kierowcy - przechodząc przez
> jezdnię na druga stronę czy kierowca pieszemu - przejeżdżając przez
> przejście dla pieszych?
Dla mnie nie jest to żadne istotne pytanie. Napisałem Ci kto ma
pierwszeństwo na pasach a kto nie ma. Widać że tego nie rozumiesz i
wymyślasz jakieś pytania o przecinaniu. To nie jest skrzyżowanie.
Oczywiście pytanie/test olałeś bo zwyczajnie nie znasz przepisów, co
wyżej Ci napisałem i nie potrafisz udzielić odpowiedzi:)
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
KOLEJNE MILIARDY TRAFIĄ DO KIESZENI POLAKÓW.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.19 23:31 Zenek Kapelinder
- 04.04.19 23:50 Oloten
- 04.04.19 23:54 r...@k...pl
- 05.04.19 00:28 Oloten
- 05.04.19 07:15 p...@g...com
- 05.04.19 10:08 LordBluzg(R)
- 05.04.19 17:07 Zenek Kapelinder
- 09.04.19 11:52 Liwiusz
- 09.04.19 23:39 kk
- 10.04.19 01:06 LordBluzg(R)
- 10.04.19 07:34 p...@g...com
- 10.04.19 08:53 Liwiusz
- 10.04.19 10:53 r...@k...pl
- 10.04.19 11:07 Liwiusz
- 10.04.19 13:06 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?