  • Data: 2019-04-04 23:06:41
    Temat: Re: samochód . Wtargnięcie.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-04 o 22:27, nadir pisze:

    > No to oświeć mnie, bo nie śledzę i nie czytam wszystkiego.

    Czyli nie znasz PoRD. I jak tu rozmawiać z ignorantem pozbawionym
    podstawowej wiedzy?

    > Gówno prawda Szerloku. W takim lesie pieszy widzi samochód z 200m i na
    > przejście nawet nie wchodzi, a w obszarze zabudowanym nawet nie spojrzy
    > w lewo tylko od razu ładuje się na przejście.

    Gdyby miał więcej masy, to pewnie byłoby odwrotnie. Niestety pieszy ceni
    sobie życie i debilowi pod koła raczej nie wchodzi, co nie oznacza że
    debil ma pierwszeństwo

    > Póki co nie ma przepisu, że kierowca ma ustąpić pierwszeństwa pieszemu,
    > który nie jest na pasach.

    Ma nie doprowadzać do niebezpiecznej sytuacji pieszego WCHODZĄCEGO na
    przejście jak i będącego na przejściu, czyli nie może wpływać ani na
    przyspieszanie pieszego ani na zatrzymanie tuż przed pasami czy na pasach.

    Doczytaj ze spokojem definicję ZNAKU D-6 bo ciągle pierdolisz bzdury.

    > Wijesz się jak pizda w occie, ale nie odpowiedziałeś na najważniejsze
    > pytanie. Kto przecina komu drogę, pieszy kierowcy - przechodząc przez
    > jezdnię na druga stronę czy kierowca pieszemu - przejeżdżając przez
    > przejście dla pieszych?

    Dla mnie nie jest to żadne istotne pytanie. Napisałem Ci kto ma
    pierwszeństwo na pasach a kto nie ma. Widać że tego nie rozumiesz i
    wymyślasz jakieś pytania o przecinaniu. To nie jest skrzyżowanie.

    Oczywiście pytanie/test olałeś bo zwyczajnie nie znasz przepisów, co
    wyżej Ci napisałem i nie potrafisz udzielić odpowiedzi:)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>