  • 1. Data: 2010-01-19 01:20:08
    Temat: rzuccie okiem na licznik ;)
    Od: zinek <u...@o...pl>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112005
    42

    :D

    kiera mowi wszystko.

  • 2. Data: 2010-01-19 06:18:37
    Temat: Re: rzuccie okiem na licznik ;)
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    zinek dnia wtorek 19 styczeń 2010 01:20 w wiadomości
    <hj2u0v$8ca$1@mx1.internetia.pl> na grupie pl.misc.samochody wygłosił tezę
    :

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112005
    42

    > :D
    >
    > kiera mowi wszystko.

    A czy na tym zdjęciu z kierownicą nie widać czasem przebiegu 301 tys.?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 3. Data: 2010-01-19 08:17:22
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    42

    > A czy na tym zdjęciu z kierownicą nie widać czasem przebiegu 301 tys.?

    jak na ten rocznik i diesla to i tak mało ;p
    brat

  • 4. Data: 2010-01-19 08:48:08
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-01-19 08:17, bratPit[pr] pisze:

    > jak na ten rocznik i diesla to i tak mało ;p
    > brat

    Nie przesadzaj. 25kkm rocznie to wcale nie tak mało. Bardzo rozsądny
    przebieg i jak dla mnie, realny. Wcale nie uważam że jak ktoś kupuje
    diesla to od razu musi robić 40kkm rocznie i spać w samochodzie.
    Chociaż, sam kupując kolejne samochody nie patrzę na licznik.

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 5. Data: 2010-01-19 09:04:49
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    No ale w opisie aukcji jest 195 tys i podejrzewam ze zdjecia byly robione
    przed "poprawieniem" licznika.
    Swoją drogą mogli ustawić jak zwykle 145 tyś.

  • 6. Data: 2010-01-19 09:08:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-01-19 06:18, Pawel pisze:
> [...]
    > :

    42

    > A czy na tym zdjęciu z kierownicą nie widać czasem przebiegu 301 tys.?

    Dokładnie. Natomiast w ogłoszeniu jest podane "realne" 196k km.
    Handlarzyna z komisu wstawił stare (z lata, pewnie zrobione jak on
    kupował) fotki i nie zauważył że na jednej widać licznik. To się na
    policję kwalifikuje, chociaż kanciarz i tak powie że się pomylił.

    --
    MZ

  • 7. Data: 2010-01-19 09:52:24
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 19 Sty, 01:20, zinek <u...@o...pl> wrote:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112005
    42

    Pomijajac przebieg, to jestem zdumiony cena tego auta.
    Jest to 12-letni, niespecjalnie obszerny. kompakt, totalny golas, a
    ktos zada za to prawie 16k PLN ?
    Wydawalo mi sie ze za auto tej klasy i przy takim braku wyposazenia,
    zakladajac bardzo dobry stan techniczny i wizualny mozna ustalic cene
    w okolicach 6 tys zl. Jako ze silnik diesla, to moze 7 no gora 8.
    Magia marki? Uzasadniona?

  • 8. Data: 2010-01-19 10:40:51
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > zakladajac bardzo dobry stan techniczny i wizualny mozna ustalic cene
    > w okolicach 6 tys zl. Jako ze silnik diesla, to moze 7 no gora 8.

    niestety w polsce ciagle zywy jest mit niepsujacego sie golfa... a to
    wlasnie tak jak napisales staroc 12 letni... ehh.. szkoda gadac :) Ja np tez
    kiedys myslalem o kupnie golfa iv ale te ceny sa smieszne i sklaniam sie do
    kupna fiata stilo. Dorzuce pare tys i bede mial ladnie wyposazona furke i
    dosc mloda, szkoda tylko tego pojemnego bagaznika z golfa.

  • 9. Data: 2010-01-19 10:58:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    choczsz pisze:
> [...]
    > zakladajac bardzo dobry stan techniczny i wizualny mozna ustalic cene
    > w okolicach 6 tys zl. Jako ze silnik diesla, to moze 7 no gora 8.

    Dok?adnie, nawet klimaanlage nie ma :)
    To juz. moja trójka kombiak z tego samego roku ma wie;cej wyposaz.enia :D
    bo i zydelki podgrzewane i klimaanlage i szyby elektryczne ;)

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Patrza;c na ta; cene; jakbym na swoim rdze; pousuwa? to moge; tez. tyle
    krzyczec' ??

  • 10. Data: 2010-01-19 11:12:07
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-19 10:40, mateusx6 pisze:
> [...]
    > kupna fiata stilo. Dorzuce pare tys i bede mial ladnie wyposazona furke i
    > dosc mloda, szkoda tylko tego pojemnego bagaznika z golfa.

    Nie tylko w Polsce, w Niemczech VW tez sa drogie.

    --
    gogi