  • Data: 2014-08-12 00:25:07
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:lsaksg$ulu$1@node1.news.atman.pl...

    > A to jakiś problem dla niego pojechać 90?

    W zasadzie jest. Z kilku powodów.

    Za kilka minut i tak się
    > pewnie rozjedziemy.

    Albo i nie. A jak nie, to ma się za Tobą wlec przez kilkadziesiąt
    kilometrów, czy wk...ć innych kierowców przy ślimaczym wyprzedzaniu?

    > Podejście, że *zmuszam* TIRa do wyprzedzania i żebym się wstydził, jest
    > niewłaściwe. Bo jak ja będę jechał 93, to pojawi się jakiś jadący 95. I
    > tak dalej.

    Tirman z ogranicznikiem nie pojedzie szybciej, bo dla niego to jest
    maksymalna prędkość. A jak trafi się taki bez kagańca, to on sobie poradzi.

    Można wymieniać wiele grzechów kierowców ciężarówek, ale z drugiej strony
    trzeba wziąć pod uwagę specyfikę ich pracy i bez potrzeby jej nie
    utrudniać...

    Wiwo