eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Mon, 18 Nov 2013 08:36:51 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
    References: <5287b5f7$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <g3tmtql8r6iw$.fd4c7vyylekg.dlg@40tude.net>
    <5287ee22$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l68vp1$ul9$1@usenet.news.interia.pl> <l691co$qq9$1@node2.news.atman.pl>
    <528811ae$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <528816e8$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6caqt$um0$2@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <l6caqt$um0$2@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131117-1, 2013-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <5289c395$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1384760213 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 83.238.170.2:56405
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3037
    X-Received-Body-CRC: 2125950211
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511145
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-18 07:07, Adam pisze:
    > W dniu 2013-11-17 02:07, Arbiter pisze:
    >> U?ytkownik <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:3c8f1523-71e9-4ae3-9735-b05263f2d6f4@googlegrou
    ps.com...
    >>
    >>> Je?li silnik dwusuwowy to wydech jest ?ci?le dopasowany do silnika.
    >>> Zast?pienie jednej rurki tak? sam? drug? z innego materia?u nie popsuje
    >>> dostrojenia. Ka?da przeróbka na 99% spowoduje drastyczny spadek mocy
    >>> silnika dwusuwowego.
    >>
    >> 4T, 125ccm
    >>
    >
    > Jak czterosuw, to można kombinować
    >
    > Ale na początek zacząłbym od owinięcia wydechu rurą miedzianą - ciasno
    > zwój przy zwoju (jak nić na szpulce) - i przetestowanie, jaka jest
    > wydajność. Jeśli OK - to można zalutować na stałe.

    O ile powyższa koncepcja wydaje mi się rozsądna, to cała idea IMHO jest
    bezsensowna, by nie powiedzieć "z dupy wzięta". "Przekładanie" ciepła
    spaliny->woda->powietrze(?) to skomplikowana kombinacja.
    Dalej: ciepło docelowo będzie musiało być dostarczone w wiele miejsc:
    ręce, łydki+kolana, klata. Jakoś sobie tego nie wyobrażam. Od stu lat
    sprawdza się system "izolować od temp. zewnętrznej i pozwolić
    stałocieplności organizmu robić swoje".
    BTW - pamiętam z b. dawnych lat, gdy zimą celowałem w kałuże, bo szpryce
    wody po łydkach były jednak cieplejsze, niż opływające powietrze... ;)
    Ja wiem, że postęp zawdzięczamy tym, którzy nie przyjmują do wiadomości,
    że "tak się nie robi", albo że się nie da.
    Konstruktywnie: rozważyłbym jeszcze "łapanie" powietrza opływającego
    żebrowanie cylindra i głowicy.



    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: