  • 11. Data: 2017-05-15 18:10:03
    Temat: Re: ruchome światła w skodzie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-05-2017 o 10:59, Lewis pisze:

    > Ty serio?

    To pisior, co się dziwisz.
    Takich jak on przerasta wszystko co wykracza poza wybuchającą parówkę.

  • 12. Data: 2017-05-15 18:41:00
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o ja cię kręcę, zesrałeś się tak publicznie?

  • 13. Data: 2017-05-16 08:45:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 12:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Ale w jakim sensie? Masz na mysli dokarmianie naszego po-wskiego trola?

    A tego nie wiedziałem, wpadam tu od czasu do czasu. Więcej nie będę.

    Lewis

  • 14. Data: 2017-05-16 09:22:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > A tego nie wiedziałem, wpadam tu od czasu do czasu. Więcej nie będę.

    Mi to nie przeszkadza,
    Tylko miej swiadomosc z kim "rozmawiasz" :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 15. Data: 2017-05-16 12:03:19
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    weź wyjaśnij o co chodzi?