  • 1. Data: 2009-03-06 22:59:46
    Temat: rozstaw osi w quadzie
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    witam,

    Czy w quadacch wszystkie koła są w lini prostej tzn. tor jazdy jest na
    wszystkich kołach ustawiony prosto? czy np. dwie tylnie prosto, a 2 przednie
    troche się rozjezdzają?

  • 2. Data: 2009-03-07 08:20:02
    Temat: Re: rozstaw osi w quadzie
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    bbl wrote:
    > witam,
    >
    > Czy w quadacch wszystkie koła są w lini prostej tzn. tor jazdy jest na
    > wszystkich kołach ustawiony prosto? czy np. dwie tylnie prosto, a 2
    > przednie troche się rozjezdzają?

    to zależy co masz namysli mówiąc "troche"
    W samochodach poprawnie ustawiona geometria to też nie idealnie na wprost.
    Zawsze jest (w zależności od auta, rodzaju napędu itd) troche zbieżnie lub
    troche rozbieżnie.
    Jesli w ogole w quadach istnieje coś takiego jak regulacja geometrii to
    będzie podobnie.

    Na pierwszu rzut oka ma być idealnie w lini prostej z kolami tylnimi (a żeby
    bylo jasne - równolegle z kołami tylnymi w jeździe na wprost - bo samochody
    mogą mieć różny rozstaw koł na osiach, wiec dlaczego nie w quadach)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-03-07 20:54:09
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żeby bylo jasne - równolegle z kołami tylnymi w jeździe na wprost - bo
    > samochody mogą mieć różny rozstaw koł na osiach, wiec dlaczego nie w

    ustawiłem idealnie na wprost i moj quad wydaje mi sie ze chce sie przewrocic
    na bok przy skretach
    mam cectek gladiator 4x4 lub tylko tylna oś.

  • 4. Data: 2009-03-09 01:29:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    bbl pisze:
> [...]
    > wszystkich kołach ustawiony prosto? czy np. dwie tylnie prosto, a 2 przednie

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=quad+zbie%C5%BCn
    osc&btnG=Szukaj&lr=

    --
    Arni Toruń