  • 21. Data: 2010-07-29 20:23:16
    Temat: Re: rozsądny cena/jakość routerek wifi do użytku domowego
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > WRT54GL + Tomato

    Dzięki za podpowiedzi, niezła dyskusja się zrobiła :)
    A miab dzięki, na szczeście o netii nie ma mowy, więc za złotówke nie ma
    szancy kupić :P
    Poza tym pisalem o kupieniu nie dostaniu :P
    Przem

  • 22. Data: 2010-07-29 20:23:55
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Do tego niepotrzebna jest sieć gigabitowa.

    Zeby film full HD szedl live bez rwania?

  • 23. Data: 2010-07-29 20:33:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010 22:23:10 +0200, wuwuzela <w...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    et...

    >ty to jestes marginesem z marginesu ;)

    HA-HA. <rs>

  • 24. Data: 2010-07-30 09:34:33
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Przemek rzecze:
    > Co jest teraz na topie? Polecicie coś?

    Z rozwiązań typowo budżetowych niezły jest
    TP-Link TL-WR340G. Prosty, ma większość
    potrzebnych rzeczy, dobry zasięg.
    Cołaska ok. 60 zł.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 25. Data: 2010-07-31 06:07:09
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisał w wiadomości grup

    > Z tego co pamiętam to w buildzie 14684 były opcje do ustawienia n. Nie mam teraz
    > jak sprawdzić czy działa, gdyż posiadam kartę sieciową "g".

    Na firmware tp-linka N chodzi znośnie dochodząc do jakichś 140Mbps
    Przy dd-wrt to działa lepiej lub gorzej w zależności od buildu,
    ale wciąż są problemy ze stabilnością połączeń - ponoć
    tp-link używa jakiegoś innego sterownika, lepiej dopracowanego
    do atherosa niż dd-wrt i openwrt.

    OpenWRT działa w zasadzie ok na sofcie z http://eko.one.pl/?p=openwrt-wr1043nd

    A gigabitowy ethernet... W cenie 199zł jaką dałem za ten router standardem jest 100
    A jak dali 1Gb to miło, może kiedyś się przyda.

    --
    gs

  • 26. Data: 2010-07-31 08:39:58
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    wuwuzela <w...@a...pl> wrote:

    > A jeszcze wiecej ludzi chcialoby sobie z kompa streamowac material HD na
    > TV. Na setce sie rwie.

    A który to telewizor ma gigabitowy port ethernet ? :-o

    --
    gs

  • 27. Data: 2010-07-31 21:01:34
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Grzegorz S nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > A który to telewizor ma gigabitowy port ethernet ? :-o

    A czemu zawężasz do TV?
    Może mysli o tunerze sat?
    Przem

  • 28. Data: 2010-08-01 02:26:44
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 31-07-2010 o 23:01:34 Przemek <r...@o...pl> napisał(a):

    > A czemu zawężasz do TV?
    > Może mysli o tunerze sat?
    > Przem

    HD w DVB to srednio ok 10Mb ;-P A coraz czesciej spotyka sie coraz
    mniejsze, bo platformy tna, by zaoszczedzic ;-) Nie wiem tez, jak moze
    komus "rwac" na 100Mb? Przesyla strumien na kilkanascie telewizorow
    jednoczesnie?!

    Tak samo, jak glupie gadanie, ze w domu 1Gb sie nie przydaje... Wiekszosc
    nowych laptopow i plyt do PC ma juz od dawna wbudowany port GbE. A
    przydaje sie chociazby do polaczen z domowym NAS-em. Zamiast kopiowac cos
    pol godziny, mozna zrobic to w kilkanascie minut.

  • 29. Data: 2010-08-01 02:37:53
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vgqmeukibp2dyt@pavilion.opteris.pl...

[...]

    ->
    Coraz częściej taki NAS może być magazynem plików dla telewizora. Więc nie
    tylko może chodzić o kopiowanie.

  • 30. Data: 2010-08-01 03:06:07
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Przemek <r...@o...pl> wrote:
    > Grzegorz S nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:

    > A czemu zawężasz do TV?
    > Może mysli o tunerze sat?

    Pisał o streamowaniu z kompa na telewizor. Myśleć mógł
    o czymkolwiek, napisał wyraźnie więc nie fantazjujmy :)

    --
    gs