  • 1. Data: 2010-07-28 18:50:55
    Temat: Kamerka Manta
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Witam

    Wiem, kupiłem byle co i sam jestem sobie winien.

    Taka oto kamerka: Manta MM-353 Plako
    bezsterownikowa (USB Plug and Play) działa, jeśli ją wetknąć w USB w
    trakcie pracy systemu. Po ponownym uruchomieniu komputera WinXP ją widzi
    jako Urządzenie widei USB, ale uruchomienie jest niemozliwe (nie można
    utworzyć podglądu wideo). Wyciągam wtyczkę, wkładam i już wszystko można
    i działa.
    W sumie to tylko kręgosłup mnie boli od schylania się po tą wtyczkę USB.
    Jak nakłonić system, żeby nie zapominał o tej kamerce po ponownym
    uruchomieniu?

    Pozdr.
    Maciek
    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein