  • 11. Data: 2010-07-29 16:43:01
    Temat: Re: rozsądny cena/jakość routerek wifi do użytku domowego
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:m0ix8w6i7sf3$.126gqez3ge28h.dlg@40tude.
    net...
    > Przepraszam, ile ty tych plików kopiujesz dziennie? 1GB? 10GB? Więcej?

    Nie wiem jak inni, ale dziennie potrafię mieć ruch 60 GB. 23 lipca przerzuciłem
    106 GB.

  • 12. Data: 2010-07-29 17:29:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 18:43:01 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    net...

    > Nie wiem jak inni, ale dziennie potrafię mieć ruch 60 GB. 23 lipca przerzuciłem

    Ja też mam sieć domową. Tylko takiego ruchu to nie mam przez miesiąc albo i
    więcej.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 13. Data: 2010-07-29 17:52:55
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-29 11:41, Przemek pisze:
    > Co jest teraz na topie? Polecicie coś?

    Cena do jakości?
    ASMAX 1004G od netii za 1zł i działa.

    miab

  • 14. Data: 2010-07-29 19:06:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    > Ja też mam sieć domową. Tylko takiego ruchu to nie mam przez miesiąc albo i
    > więcej.

    Sam widzisz. To, że ty nie masz takiego ruchu to nie znaczy, że wszyscy tak samo
    wykorzystują sieć.

  • 15. Data: 2010-07-29 19:20:30
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Lepiej napisz, co to za dane, co je tak przez gigabitową sieć w domu trzeba
    > przeciskać.

    Film w HD z wakacji z dysku siecia do TV :)

    Kilka giga w godzine :)

  • 16. Data: 2010-07-29 19:28:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 21:20:30 +0200, wuwuzela napisał(a):

    > Film w HD z wakacji z dysku siecia do TV :)
    >
    > Kilka giga w godzine :)

    Do tego niepotrzebna jest sieć gigabitowa.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 17. Data: 2010-07-29 19:28:53
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-29 21:20, wuwuzela pisze:

    > Film w HD z wakacji z dysku siecia do TV :)
    >
    > Kilka giga w godzine :)

    No to na setce da się przeciągnąć 30GB w godzinę(w dużych plikach).

    miab

  • 18. Data: 2010-07-29 19:29:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 21:06:36 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    et...

    > Sam widzisz. To, że ty nie masz takiego ruchu to nie znaczy, że wszyscy tak samo

    Śmiem twierdzić, że takie potrzeby jak twoje są marginalne.

  • 19. Data: 2010-07-29 20:11:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010 21:29:11 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    et...

    >Śmiem twierdzić, że takie potrzeby jak twoje są marginalne.

    to znaczy, ze ja tez jestem marginesem. <rs>

  • 20. Data: 2010-07-29 20:23:10
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    et...

    > to znaczy, ze ja tez jestem marginesem. <rs>

    ty to jestes marginesem z marginesu ;)