  • 11. Data: 2011-03-29 19:34:00
    Temat: Re: rozrząd, kiedy?
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:imt2rn$ra4$1@news.onet.pl...

    > a skąd wiesz że to 2.5 TDI?

    nie wiem... opisuje stan rzeczy przy wlasnie takim silniku.

  • 12. Data: 2011-03-29 19:35:11
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-29 19:34, MŁ wrote:
    > Użytkownik "Olo"<alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem... opisuje stan rzeczy przy wlasnie takim silniku.

    bo akurat w przypadku mojego silnika 2.6 V6 rozbebeszanie przodu jest
    niepotrzebne

  • 13. Data: 2011-03-29 19:44:33
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    > bo akurat w przypadku mojego silnika 2.6 V6 rozbebeszanie przodu jest
    > niepotrzebne

    no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

  • 14. Data: 2011-03-30 00:00:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-29 07:58, MarcinJM pisze:

    > Nie sadziesz, ze jak juz rozbierze i "wyrazi swoje zdanie" to prosciej
    > bedzie wymienic?
    > Chyba, ze "wyrazi swoje zdanie" podnoszac jeno maske do gory.

    Mowilem o sprawdzeniu optycznie, po zdjeciu oslony. Nieraz widac, ze
    pasek jest juz mocno zmeczony.
    Jak juz jest rozebrane to wtedy nie ma sie nad czym zastanawiac :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 15. Data: 2011-03-30 14:50:44
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 19:44, MŁ pisze:

    > no to jestes o ok 150-200 PLNow bogatszy przy kazdej wymianie rozrzadu ;)

    nie wydaje mi się

  • 16. Data: 2011-03-31 15:55:55
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-03-28 21:35, Jendrek pisze:
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    Ja kupiłem auto, i nie wymieniłem rozrządu bo poprzedni właściciel
    zapewniał że wymieniał. Po ok 10 tys. km padła mi pompa wody. I cieszę
    się że tylko pompa a nie pasek. Więc nie ryzykuj, mówię po swoim
    przykładzie :)

    Pozdrawiam
    Stachu

  • 17. Data: 2011-03-31 15:56:16
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 31/03/2011 14:55, Stachu Gdansk wrote:

> [...]
    > zapewniał że wymieniał. Po ok 10 tys. km padła mi pompa wody. I cieszę
    > się że tylko pompa a nie pasek. Więc nie ryzykuj, mówię po swoim

    I tak bez faktur uwierzyłeś? :D

    Kamil

  • 18. Data: 2011-03-31 16:03:28
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 15:56, Kamil pisze:

    > I tak bez faktur uwierzyłeś? :D

    Człowiek całe życie się uczy tego, jaki jest głupi i naiwny :)

  • 19. Data: 2011-03-31 16:26:37
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 31/03/2011 15:03, Stachu Gdansk wrote:

    > Człowiek całe życie się uczy tego, jaki jest głupi i naiwny :)

    W sumie racja, chcesz wierzyć w ludzi i dostajesz po tyłku.

    Kamil

  • 20. Data: 2011-03-31 18:33:54
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 31 Mar, 15:55, Stachu Gdansk <s...@g...com> wrote:
    > Ja kupiłem auto, i nie wymieniłem rozrządu bo poprzedni właściciel
    > zapewniał że wymieniał. Po ok 10 tys. km padła mi pompa wody. I cieszę
    > się że tylko pompa a nie pasek. Więc nie ryzykuj, mówię po swoim

    Normalka - jak kilka razy bywałem na giełdzie w Mysłowicach to każdy
    prywaciarz zapewniał, że były wymieniane filtry, olej i rozrząd.
    Kiedyś o zgrozo nawet trafiłem na oszołoma, który usiłował mi wmówić,
    że w jego sztuce (Yaris _CP10) był wymieniany pasek rozrządu...
    (sztuka była z łańcuchem, o którym w ogóle się nie pamięta)

    Nie wiem dlaczego tylu ludzi się nabiera na takie głupie pitolenie -
    przecież to standard. Teraz wszystko takie drogie, wszyscy narzekają,
    wolą gryźć się z myślami i zastanawiać się czy aby ten poprzedni
    właściciel mówił prawdę zamiast wymienić a nie p***dolić bez sensu.