  • Data: 2011-06-20 17:41:09
    Temat: Re: rozrywka - jan nazwać sklep internetowy...
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Kolega bardzo sobie chwali kamizelkę odblaskową na rower:
    > http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C25%5Cbikepic
    s-664448-full.jpg
    > Podobno taki się robi porządek i kultura wokoło że aż miło.

    Fajna ale ja bym się bał. Ma dwa wyjscia:
    1) Trafi gdzieś tam za granicą, gdzie jej używa, na akcję poszukiwania
    przebierańców, podszywajacych się pod policję. Zanim przetłumaczy ....
    No bo w Polsce, to chyba nikt się na ten napis nie nabiera?
    2) Trafi na tych, którzy naprawdę nie lubią policji i nie boją sie tego
    okazać. Właśnie czytałem w gazecie o ukaraniu człowieka, który rzucił
    butelką z benzyną w radiowóz w zamian za mandat za picie w miejscu
    publicznym. Radiowóz zniszczony, oparzony policjant i dziennikarz, który
    stał obok.
    Maciek