  • 1. Data: 2012-12-29 00:15:52
    Temat: rozpakowywacz archiwow - java
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kupilem sobie pod choinke Samsunga Solida - juz prawie go opanowalem.
    Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory
    rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-12-29 22:41:37
    Temat: Re: rozpakowywacz archiwow - java
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory
    > rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?

    Qrde, naprawde jestem jedyny ktory ma takie dziwne potrzeby?
    Nie wierze.
    --
    TA

  • 3. Data: 2012-12-30 10:24:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 00:15, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Kupilem sobie pod choinke Samsunga Solida - juz prawie go opanowalem.
    > Czy ktos moglby polecic jakis dzialajacy w javie (.jar) program, ktory
    > rozpakowalby archiwa .zip, .rar i .tar?

    Jesteś pewny że ten telefon nie ma programowego archiwizera?

  • 4. Data: 2012-12-30 14:49:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kbp18s$2en$1@node2.news.atman.pl>, Trybun <r...@y...com>
    wrote:

    > Jesteś pewny że ten telefon nie ma programowego archiwizera?

    No, chyba nie. Rarow, zipow i tarow nie otwiera...
    A jest mi to naprawde potrzebne.
    --
    TA

  • 5. Data: 2012-12-30 14:56:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 14:49:57 +0100, T...@s...in.the.world
    > In article <kbp18s$2en$1@node2.news.atman.pl>, Trybun <r...@y...com>

    > No, chyba nie. Rarow, zipow i tarow nie otwiera...
    > A jest mi to naprawde potrzebne.

    A zeby bylo smieszniej, to jar jest spakowany zipem.
    Gdzies tam w systemie jest rozpakowywacz.

    J.

  • 6. Data: 2012-12-30 16:09:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1cv372hgkb4t7.9zd0u150z1lk$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sun, 30 Dec 2012 14:49:57 +0100, T...@s...in.the.world

    > A zeby bylo smieszniej, to jar jest spakowany zipem.
    > Gdzies tam w systemie jest rozpakowywacz.

    No, tak mowia. Ale przeciez to system zamkniety.
    A zamian .zip na .jar tez nic nie daje, sprawdzalem.
    Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?
    --
    TA

  • 7. Data: 2012-12-30 18:35:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

    Jest.

    JoteR

  • 8. Data: 2012-12-30 19:06:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e07b7c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>,
    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Jest.

    A konkretnie?
    --
    TA

  • 9. Data: 2012-12-30 20:21:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > A konkretnie?

    A co do tej pory wypróbowałeś z wyników, które zwróciła ci wyszukiwarka po
    wpisaniu słów np. "mobile java unzip"?

    JoteR

  • 10. Data: 2012-12-30 22:53:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e09520$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > A co do tej pory wypróbowałeś z wyników, które zwróciła ci wyszukiwarka po
    > wpisaniu słów np. "mobile java unzip"?
    >
    > JoteR

    No cos tam wyskoczylo, ale zupelnie nie znam tego tematu (programiki w
    javie).
    Nie wiem ktore sa ok, ktore nie. I ktore repozytoria sa zdrowe i
    bezpieczne.
    --
    TA