  • 1. Data: 2012-12-29 00:15:46
    Temat: Solid B2710
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Po dlugim przymierzaniu sie kupilem wreszcie (pod choinke) Samsunga
    Solida B2710.
    Oczywiscie znalem jego ograniczenia - brak wi-fi (to najgorze), kiepska
    wspolpraca z maczkiem, no i bateria tez moglaby byc lepsza (taka jak w
    E2370).

    Na razie jakos go oswoilem - addressbooka uaktualniam poprzez vcards
    (musze poszukac servera SyncML na maka), wymiana plikow ladnie chodzi
    przez bluetootha, smsy da sie wysylac z kompa poprzez GSM Remote.
    Sporo opcji personalizacji desktopu, bardzo rozbudowany addressbook.

    Bateria przy b. intensywnym uzytkowaniu (rozmowy, smsy, ciagle
    przerzucanie plikow po bt, instalacje) trzyma 2 dni, ale sadze ze
    realnie kolo 5.
    Dziala nawigacja TrekBuddy (googlemaps tez, ale tylko on-line)- wlasnie
    walcze z mapami.

    Czy komus udalo sie zainstalowac na tym telefonie widget AccuWeather
    (gdzies widzialem takie zdjecie)?
    A SkypeLite?
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-12-31 12:07:56
    Temat: Re: Solid B2710
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-12-29 00:15, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bateria przy b. intensywnym uzytkowaniu (rozmowy, smsy, ciagle
    > przerzucanie plikow po bt, instalacje) trzyma 2 dni, ale sadze ze

    Mam ten telefon jako "zapasowy" i przy minimalnym użytkowaniu bateria
    trzyma mi 2 i pół tygodnia.
    Co do aplikacji to nie pomogę, nie przypuszczałem nawet, że cokolwiek
    można na nim zainstalować :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2012-12-31 15:17:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e1720d$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> wrote:

    > Mam ten telefon jako "zapasowy" i przy minimalnym użytkowaniu bateria
    > trzyma mi 2 i pół tygodnia.

    Na pewno masz B2710 (a nie E2370)?
    To co tam powylaczales?
    I jak wyglada to korzystanie?
    Bo wydaje mi sie niemozliwe.

    > Co do aplikacji to nie pomogę, nie przypuszczałem nawet, że cokolwiek
    > można na nim zainstalować :)
    No, mozna. Ten TrekBuddy wyglada obiecujaco.
    Skype by sie tez przydal.
    A widget AccuWeather widzialem na jakims zdjeciu, ale to chyba lipa
    (znaczy, Photoshop)...
    --
    TA

  • 4. Data: 2013-01-01 21:23:51
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-12-29 00:15, T...@s...in.the.world pisze:

    > A SkypeLite?

    Bieda z programami...

    Wieszak. Ciągle coś tam było nie tak. W sumie 2370 był jako całość mniej
    upierdliwy. Być może aparat nie robiony dla Orange jak mój nie sprawia
    takich kłopotów. Trochę wkurwia ta cegłowata budowa, ale za te piniondze
    dam mu 4+
    --
    F'pockokah :D

  • 5. Data: 2013-01-03 19:05:29
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-12-31 15:17, T...@s...in.the.world pisze:
    > Na pewno masz B2710 (a nie E2370)?
    > To co tam powylaczales?
    > I jak wyglada to korzystanie?
    > Bo wydaje mi sie niemozliwe.

    Tak, to jest B2710. Korzystanie wygląda tak, że włączam z niego
    przekierowanie na inny numer, chowam do plecaka, noszę ze sobą i czasem
    tylko sprawdzam czy żyje :)

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2013-01-03 23:36:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e5c865$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Tak, to jest B2710. Korzystanie wygląda tak, że włączam z niego
    > przekierowanie na inny numer, chowam do plecaka, noszę ze sobą i czasem
    > tylko sprawdzam czy żyje :)

    E, to lipa. To nie mozesz po prostu w domu go zostawiac? Oszczedzisz
    noszenia 10 deko.
    I kto placi za te przekierowania?
    --
    TA

  • 7. Data: 2013-01-04 17:27:54
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2013-01-03 23:36, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, to lipa. To nie mozesz po prostu w domu go zostawiac? Oszczedzisz
    > noszenia 10 deko.
    > I kto placi za te przekierowania?

    Jest to telefon zapasowy/awaryjny więc go noszę, nie jest ciężki. Poza
    tym SMS-ów nie można przekierować.
    Za przekierowania nikt nie płaci bo są w ramach jednej sieci.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2013-01-14 02:42:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > No, mozna. Ten TrekBuddy wyglada obiecujaco.
    > Skype by sie tez przydal.

    Z ciekawszych - dziala Velox - licznik/zliczacz rowerowy, DB Navigator -
    kolejowy rozklad jazdy; Opera Mini,
    Testuje tez bezplane przewodniki po Tatrach ze strony Bezdrozy, ale
    jakos malo funcjonalne/przydatne sie okazaly.

    > A widget AccuWeather widzialem na jakims zdjeciu, ale to chyba lipa
    > (znaczy, Photoshop)...

    Dzisiaj zauwazylem, ze pojawil sie do odhaczenia w opcjach 'cwanego
    wyswietlacza',
    Dziwne - wczesniej go na 99% nie bylo.
    W miedzyczasie doinstalowalem AccuWeather Mobile, niedawno GWeather, ale
    nie mi sie nie podobaly. No, ale czyzby ktorys z tych dwoch dolozyl
    opcje instalacji tego widgetu?
    --
    TA

  • 9. Data: 2013-01-14 10:29:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Dziala nawigacja TrekBuddy (googlemaps tez, ale tylko on-line)-
    >wlasnie walcze z mapami.

    Trekbuddy to nie nawigacja.
    Owszem, moze troche zycie ulatwic, ale do samochodu sie w zasadzie nie
    nadaje.

    J.

  • 10. Data: 2013-01-14 10:39:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    > Skype by sie tez przydal.

    >Z ciekawszych - dziala Velox - licznik/zliczacz rowerowy,

    Na rower to wlasnie Trekbuddy jest swietny.
    Jest komputer, jest log z trasy, jest mapa (jak przygotujesz), sa
    punkty trasy ..

    Mozesz ewentualnie sprawdzic jak dziala (Mobile) Trail Explorer - ma
    podobne mozliwosci jak TB, ale moze sobie sam sciagnac mapy OSM.
    A mozna tez przygotowac interesujace w cache.

    J.