  • 11. Data: 2012-12-31 12:19:14
    Temat: Re: rozpakowywacz archiwow - java
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 16:09, T...@s...in.the.world pisze:
    > No, tak mowia. Ale przeciez to system zamkniety.
    > A zamian .zip na .jar tez nic nie daje, sprawdzalem.
    > Naprawde nie ma po jave takiego prostego narzedzia?

    No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..

    Wypróbuj może JZipMan

  • 12. Data: 2012-12-31 15:13:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kbrsbk$t9$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <r...@y...com>
    wrote:

    > No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..

    Moze i ma gdzies w srodku, ale niedostepny dla uzytkownika.
    Przy kliknieciu pliku z archwum pojawia sie komunikat - ze 'unsuported
    file'. Jak sie zmieni rozszerzenie na .jar (juz pisalem) - to samo.

    > Wypróbuj może JZipMan
    O, dzieki.
    --
    TA

  • 13. Data: 2013-01-02 11:01:32
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-31 15:13, T...@s...in.the.world pisze:

    > Moze i ma gdzies w srodku, ale niedostepny dla uzytkownika.
    > Przy kliknieciu pliku z archwum pojawia sie komunikat - ze 'unsuported
    > file'. Jak sie zmieni rozszerzenie na .jar (juz pisalem) - to samo.

    To spróbuj zmienić rozszerzenie na .jad.

  • 14. Data: 2013-01-02 22:35:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kc10hv$58a$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <r...@y...com>
    wrote:

    > To spróbuj zmienić rozszerzenie na .jad.

    Tez nie dziala (invalid file).
    --
    TA

  • 15. Data: 2013-01-02 22:56:34
    Od: T...@s...in.the.world

    wrote:

    > No właśnie - jest zamknięty a więc powinien mieć wbudowany archiwizer..
    >
    > Wypróbuj może JZipMan

    Nie dziala :-(
    Za to dziala jakis MicroZIP oraz JunZip.

    Przy okazji znalazlem kilka file managerow, np miniCommander oraz
    FileManagera 3. Ale jakies one podejrzane sa.
    --
    TA

  • 16. Data: 2013-01-07 19:26:12
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2013-01-02 22:56, T...@s...in.the.world pisze:

    > Nie dziala :-(
    > Za to dziala jakis MicroZIP oraz JunZip.
    >
    > Przy okazji znalazlem kilka file managerow, np miniCommander oraz
    > FileManagera 3. Ale jakies one podejrzane sa.

    Tak z ciekawości zrobiłem próbę i na moim telefonie, no i okazało się że
    sam telefon też nie otwiera archiwów - "nieobsługiwany format pliku"...
    Za to obsługuje te z rozszerzeniem .jad i .jar. czyli spakowane instalki.

  • 17. Data: 2013-01-08 13:24:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kcf408$enf$1@node1.news.atman.pl>, Trybun <r...@y...com>
    wrote:

    > Tak z ciekawości zrobiłem próbę i na moim telefonie, no i okazało się że
    > sam telefon też nie otwiera archiwów - "nieobsługiwany format pliku"...
    > Za to obsługuje te z rozszerzeniem .jad i .jar. czyli spakowane instalki.

    Tak z ciekawosci sprawdzilem i u mnie, i otwiera tylko prawdziwe .jar.
    Ale .jad juz nie.
    --
    TA