  • 1. Data: 2013-06-01 08:49:39
    Temat: rozmiary ramek i pakietów (?)
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    Swego czasu czytalem cos ntt
    ale nie padła tam jakas jasna
    odpowiedz: jaki rozmiwar powinien
    miec pakiet danych (przy programowaniu
    aplikacji sieciowych tcpip/udp) zeby
    to dzialalo jak najlepiej

    czytalem ze ramka 'ethernetu' ma okolo
    1500 bajtów ramki wykorzystywane
    w sieciach bezprzewodowych ok 2300
    bajtów - ale nie jestem pewien
    dokładnie - Jak to z tym jest?

  • 2. Data: 2013-06-01 10:31:27
    Temat: Re: rozmiary ramek i pakietów (?)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to chyba jasne im mniejsza tym lepiej bo zawłaszczy całe pasmo... ;o)))

  • 3. Data: 2013-06-01 16:22:55
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 31 May 2013 23:49:39 -0700 (PDT), firr kenobi napisał(a):

    > bajtów - ale nie jestem pewien
    > dokładnie - Jak to z tym jest?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Transmission_Control_Pr
    otocol#Maximum_segment_size

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2013-06-02 09:53:12
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 10:31:27 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > to chyba jasne im mniejsza tym lepiej bo zaw�aszczy ca�e pasmo... ;o)))

    no chyba nie bardzo bo male pakiety ogromny procent Np 6400% transferu podobno
    marnotrawią
    na kilkudziesieciobajtowe nagłowki, ale nie
    mam orientacji na ile to jest zle (np
    przesylanie pojedynczych bajtów w pakiecie)

    z tego co czytam wynika ze pakiet chyba
    powinien miec do okolo 1490 bajtów (z tego
    co sie orientuje chyba byloby to dio tej
    granicy tak samo szybkie jak przesylanie
    pojedynczych bajtów - ale nie jestem pewien,

    nie mam wiekszej orientacji w sieci choc juz
    zaczalem łapac o co tu chodzi