  • 1. Data: 2012-08-05 16:00:33
    Temat: rozkodowanie układu dss
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam taki scalak, nie wiem co to może być, prawdopodobnie syntezer DDS, na
    scalaku pisze z góry symbol Analog Devices, D, poniżej JB, a z drugiej
    strony 0619 a poniżej 8707... HELP!

  • 2. Data: 2012-08-05 16:16:59
    Temat: Re: rozkodowanie układu dss
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W ramach dnia dobroci: ad9833

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2012-08-05 16:35:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    >W ramach dnia dobroci: ad9833

    dzięki, ale na pewno?

  • 4. Data: 2012-08-05 19:13:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    > dzięki, ale na pewno?

    Gdybyś napisał ile ma pinów i jaka obudowa, to zwiększyłbyś szanse na
    poprawną odpowiedź.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2012-08-05 19:18:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-08-05 16:16, Butek pisze:
    > W ramach dnia dobroci: ad9833

    Ja mam z symbolami D 68 a istnieje tylko w MSOP10.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2012-08-05 19:47:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Gdybyś napisał ile ma pinów i jaka obudowa, to zwiększyłbyś szanse na
    > poprawną odpowiedź.

    nie wiem, wklejam fotos: http://e-serwis.org/smietnik/DDS.JPG
    obudowa bardzo, bardzo mała...

  • 7. Data: 2012-08-05 21:06:16
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 05.08.2012 19:18, Mario pisze:

    > Ja mam z symbolami D 68 a istnieje tylko w MSOP10.

    Ale Ty masz *BRMZ lub *WBRMZ, zaś identyfikator ma *BRM dla którego
    branding to "D JB" właśnie :)