  • Data: 2009-08-30 11:39:29
    Temat: Re: rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@r...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomi pisze:

    > Wcześniej durna moda na panoramy, mimo że większość,
    > stron jest w układzie pionowym, a filmy dla których sens ma
    > panorama to tylko maleńki fragment użytkowości monitora.

    Też mi się tak kiedyś wydawało, ale na panoramie się fajnie gra, a i
    sporo miejsca po bokach przydaje się w różnych programach użytkowych
    (DAW etc.). Inna rzecz, że taka panorama 18,5 czy 19" to w sumie malutki
    monitorek.

    > Coraz więcej takich monitorów:
    > http://proline.pl/?kat=Monitory+LCD&c_rozdzielczo_s_
    c=1366x768

    To mnie zastanawia (z opisu jednego z monitorów):

    "Format 4:3 w panoramie. Przeznaczona dla graczy funkcja formatu 4:3 na
    szerokim ekranie, konwertuje źródła w formacie 4:3 na szerokoekranowy
    format bez zniekształceń."

    wat. jak można rozciągnąć coś do innych proporcji bez zmieniania proporcji?

    --
    bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
    szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo