  • Data: 2014-12-08 00:47:51
    Temat: Re: rosyjski waz
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 00:36:31 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Straciłem kiedyś tylne koło przy dużej prędkości. Zanim wyhamowałem
    > 3/4 obwodu boczka po wewnętrznej stronie już było przecięte :(
    >
    > Nie uważam, żeby było bezpiecznie :(

    Jak się trochę tak pojeździ, to się łapie wprawę.
    Podstawowa sprawa to odporność na dziwne odgłosy towarzyszące takiej
    jeździe.

    Kiedyś nawet policzyłem i jakoś mi wychodziło że na kapciu z przodu tracę
    6-8s na kilometrze, z tyłu 3-4s :)

    Czy bezpiecznie - jak zawsze kwestia dostosowania prędkości do warunków (tu
    bardziej możliwości samochodu).
    Niebezpieczny jest sam moment przebicia, jak jedzie się z prędkością gdzie
    da się panować nad samochodem z 4 kołami, a już za dużą na samochód z
    trzema kołami.