    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 19 May 2015 21:27:20 +0200

    W dniu 2015-05-19 o 20:08, t pisze:

    > Dobra, to inaczej. Widzę, że dalej wychodzą kłótnie mimo, że na filmiku
    > ładnie jest pokazane co i jak.
    > Pytanie, czy ktoś z Radomia może zapytać ichniejszy Zikit (czy jak to
    > sie tam nazywa odnośnie dróg), jak wygląda organizacja ruchu na tym
    > "rondzie" (ew. znaleźc w sieci, bo ja jakoś nie mogę trafić).

    Tutaj znalazłem obrazek, który wyglada jak to rondo w Radomiu.
    http://img.sadistic.pl/pics/daafff64f34c.jpg

    Żaden problem aby nanieść linie w 5 kolorach, jak wygladają kierunki
    ruchu i kto skąd-dokąd może jechać na danym pasie.
    [...]

    > Tutaj też wedłg wielu tu się wypowiadających mozna olać oznakowanie poziome i
    > jezdzić w kółko, Miałem kilka razy sytuacje ,że idioci zajeżdżali mi
    > drogę jadąc sobie w lewo (wokół ronda) pasem skrajnym prawym
    > wyprowadzającym (bo co mi tam jakieś strzałki na jezdni namalowali ;) ).
    > Wiem , że dolewam oliwy do ognia, ale co mi tam :D

    Zauważ że tylko Ty i ja zwracamy w tym wątku uwagę na znaki, reszta
    patrzy na linie i myli linię przerywaną dla innego kierunku, myśląc że
    to linia z ich kierunku :) Zmieniają sobie pasy jak im pasuje i na siłę
    uzurpują sobie zjeżdżanie z ronda lewym pasem, znaczy zmianę z prawego
    na lewy pas :) Może trzeba im takie barierki (szykany) pobudować zamiast
    linii? Chociaż znając zycie zaraz za barierką robią skręt 90stopni w
    lewo...no bo jest dziura :D...ale że ona służy innym celom, to już
    nieważne :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.