    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 19 May 2015 09:20:49 +0200
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150513.invalid>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <18e842lzh6x34$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <j...@m...org> <mj5aa7$vs8$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjcvmv$hnp$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-19 o 08:54, szerszen pisze:
    [...]

    > Ale ja wcale nie chce na takim skrzyżownaiu, które nie jest skrzyżowaniem o ruchu
    okreżnym objeżdzać go zewnętrznym pasem, nawet na "prawdzimym" rondzie tego nie
    robię. Więc nie wiem co chcesz mi udowodnić?

    Ale na omawianym rondzie, ten co spowodował kolizję chciał to zrobić.
    Pasy mu na to pozwalają ale właśnie strzałka NIE.

    > To ty ciągle brniesz w jakieś bzdury, zupełnie ignorująć, że wymalowane pasy
    zmieniają całkowicie sposób poruszania się po danym skrzyżowaniu oznaczonym C12,

    Bo czy pasy będą, czy ich nie będzie niczego to nie zmieni (nie mówimy o
    linii ciągłej). Skasuj sobie te pasy i sam sprawdź. Jadąc max przy
    prawym krawężniku, możesz jeździć w kółko, nawet jak Ci zygzaki namaluję.

    Wskaż mi jakikolwiek przepis, który zabroni mi przekraczania linii
    pasów, czy to wzdłuż czy w poprzek (zmiana kierunku).

    > strzałki czy inne F10 to już zupełnie drugorzędna kwestia nie mająca większego
    znaczenia w tym momencie. Bo malując odpowiednio linie ciągłe, w ogóle można z nich
    zrezygnować.

    Linia ciągła, to inna bajka a F10 ma być, bo zimą jest to JEDYNY znak
    informujący jak przebiegają kierunki.

    > Poza tym pokaż mi przepis, który zakazuje zmiany pasa z powodu wymalowanej strzałki
    poziomej, a mając linię przerywaną pomiędzy pasami.

    Nie zmianę pasa a zmianę KIERUNKU ruchu. Skoro na danym pasie masz
    strzałkę na wprost, to nie możesz zmienić kierunku ruchu ani w prawo ani
    w lewo. C-12 stoi tam dla tego, żeby jakiś kretyn nie wjechał na rondo
    "pod prąd" czyli w lewo. Po minięciu C-12 na dwóch pasach masz
    namalowane strzałki KIERUNKU. Prawy pas ma wyjazd z ronda, bez
    możliwości zmiany kierunku a lewy ma dwa _kierunki_. Rozumiesz chyba
    słowo "kierunek"?

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!