    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Mon, 18 May 2015 17:14:49 +0200
    <2...@t...pl>
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150513.invalid>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <18e842lzh6x34$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <j...@m...org> <mj5aa7$vs8$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 08:21, szerszen pisze:

    > Bzdura, po F10 masz kolejny znak nakazu w postaci C12 i jak zlikwidujesz pasu
    wymalowane na obwiedni "ronda", to Twoim psim obowiązkiem jest uznać, że to
    "prawdziwe rondo" na którym pasy masz usytowane centrycnie do wyspy, czyli okrągłe.
    F10 jedynie może Ci nakazać którym zjazdem możesz opuścić skrzyżowanie, w zalezności
    od tego którym pasem na nie wjechałeś, ale nie mówi Ci jak masz się po tym
    skrzyżowaniu poruszać, bo od tego masz wymalowane pasy, ewentualnie domyślne pasy
    nakazane przez C12. Ciekawe że spora cześć z tu piszących brandzluje się F10,
    totalnie ignorując C12 który za wjazdem nakazuje ruch w prawo. ;)

    No i zaraz po C-12 masz znak NAKAZU P-8a (prawy pas), którego nie
    widzisz i go zlewasz. Znak namalowany jest na pasie, który WYPROWADZA z
    ronda i pokazuje kierunek gdzie masz wypierdalać.
    Zewnetrzny pas na tym rondzie NIE MA KIERUNKU "dookoła" i jest NAKAZEM
    jazdy PROSTO z ronda---->wpizdu. Nie można zatem zmienić kierunku na
    następny zjazd z ronda, pomimo że (UWAGA!!! Pasy na to pozwalają a ty
    się ciągle czepiasz tych pasów. ZNAK, zwyczajny znak poziomy NIE pozwala
    objechac tego ronda dookoła zewnętrznym (prawym)pasem. Pojąłeś w koncu?
    Widzisz ten znak?

    Co do F10. Jest to znak uzupełniający. Pytanie do Ciebie: CO ON
    UZUPEŁNIA? Pasy czy kierunki? Ten znak niczego nie zakazuje ani nie
    nakazuje bo nie jest znakiem ZAKAZU/NAKAZU. Znak nakazu masz namalowany
    na ziemi i go ignorujesz całkowicie.

    Znak F10 jest w przypadku, jak ci śnieg spadnie i zasypie znaki poziome,
    zebyś nie strugał wariata, jak dostaniesz mandat za okrążanie ronda
    prawym pasem :>

    > Bzdura, pasy to jest właśnie to co odróżnia klasyczne rondo, czyli skrzyżowanie o
    ruchu okrężnym od ronda turbinowego, czy zwykłego skrzyżowania dróg dwujezdniowych z
    wyspą po środku, lub od placu, a wszystkie oznaczone tym samym C12.

    Już ci pisałem ale ciągle brniesz w głupotę. Powtórzę. Jesli wymalujesz
    mi na rondzie 10 pasów (przerywana) to mogę je zmieniać jak mi się
    podoba i zjechać z ronda, okrążyć, cokolwiek, prawym, lewym. Nic mi tego
    nie zabrania. Jeśli jednak nadasz tym pasom KIERUNEK (nakaz), to muszę
    się do niego stosować, bo to nakaz a nie jakieś pierdolone uzupełnienie
    chujwieczego. Na wspomnianym rondzie w Radomiu jest namalowany [kurwa]
    ZNAK NAKAZU, jazdy PROSTO PO PRAWYM PASIE, który wyprowadza z
    ronda[kurwa] i nie pozwala jechać do następnego i następnego i
    nastepnego (w kółko) zjazdu.

    Zobacz sobie jakie są kierunki RUCHU na tym rondzie (podpowiedzi są w
    google, na większym zbliżeniu, jako strzałki)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.