    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Mon, 18 May 2015 08:21:07 +0200
    <2...@t...pl>
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150513.invalid>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <18e842lzh6x34$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <j...@m...org> <mj5aa7$vs8$1@mx1.internetia.pl>

    On Fri, 15 May 2015 19:27:11 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Jebie cie ostro. Pojazd znajdujący się na lewym pasie jechał zgodnie z
    > NAKAZEM ZNAKU NAKAZU (poziomego/strzałka). W dupie mam twoje i
    > Szerszenia pasy bo do niczego mnie nie NAKAZUJĄ ani ZAKAZUJĄ (jedynie
    > linia ciągła) Pasy są dla kurwiszonów, dla których oś jezdni jest
    > zagadką, czyli ZNAKI POZIOME z grupy P-1.

    Bzdura, po F10 masz kolejny znak nakazu w postaci C12 i jak zlikwidujesz pasu
    wymalowane na obwiedni "ronda", to Twoim psim obowiązkiem jest uznać, że to
    "prawdziwe rondo" na którym pasy masz usytowane centrycnie do wyspy, czyli okrągłe.
    F10 jedynie może Ci nakazać którym zjazdem możesz opuścić skrzyżowanie, w zalezności
    od tego którym pasem na nie wjechałeś, ale nie mówi Ci jak masz się po tym
    skrzyżowaniu poruszać, bo od tego masz wymalowane pasy, ewentualnie domyślne pasy
    nakazane przez C12. Ciekawe że spora cześć z tu piszących brandzluje się F10,
    totalnie ignorując C12 który za wjazdem nakazuje ruch w prawo. ;)

    > Skasuj wszystkie PASY na rondzie i zobaczysz że zasad nie zmienisz,
    > jeśli pozostawisz STRZAŁKI KIERUNKU RUCHU, bo one są NAJWAŻNIEJSZE a nie
    > jakieś kurwa kreski.

    Bzdura, pasy to jest właśnie to co odróżnia klasyczne rondo, czyli skrzyżowanie o
    ruchu okrężnym od ronda turbinowego, czy zwykłego skrzyżowania dróg dwujezdniowych z
    wyspą po środku, lub od placu, a wszystkie oznaczone tym samym C12.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń