    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Wed, 13 May 2015 14:43:30 +0200
    <2...@t...pl>
    <mitao7$vqq$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <55530af5$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <mivd99$e1f$1@mx1.internetia.pl>
    <55533b45$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <mivf59$lff$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 14:35, szerszen pisze:

    > Co próbujesz zasugerować?
    > Bo nie wiem czy łapię.
    >
    > Sugerujesz, że jak wjeżdzasz na "rondo" 3 pasmową jezdnią, gdzie środkowy pas jest
    tylko do jazdy na wprost, to tniesz środkiem przez wyspę, bo taki kierunek Ci
    wyznacza? ;)

    No nie głupiej. Jadę TYM pasem i go nie mogę już zmienić. Jak strzałki
    nie będzie, to mogę sobie zmieniac pasy jak mi pasuje.

    > A jak na lewym masz strzałki na wprost i w lewo, to możesz jechać po rondzie
    zgodnie z ruchem wskazówek zegara?

    A przed rondem nie ma czasem c-12?

    > Chyba się trocę zagalopowałeś, albo nie do końca potrafisz przekazać myśl.

    Próbuję przepchnać coś o czym wielu tutaj nie pisze. Czyli o ZNAKACH
    poziomych, które są znakami NAKAZU a nie informacją :>

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.