    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 10 May 2015 14:20:01 -0700 (PDT)
    7c5be@googlegroups.com> <2...@t...pl>
    <minbel$opu$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <minhbu$e8$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <miofql$1c0$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: rondo
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:41:58 UTC+2 użytkownik Kolepoli napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    ps.com...
> [...]
    ps.com...
> [...]
    ma możliwości objechania ronda po zewnętrznym pasie tak > żeby go nie zmieniać. Za to
    jest możliwość bezkolizyjnego zjazdu z pasa wewnętrznego na każdym zjeździe.

    po zewnętrznym przywali zjeżdżającemu z

    wewnętrznym pasie ronda przywali objeżdżającemu rondo po pasie > zewnętrznym?

    > Na rondzie turbinowym :
    > https://www.google.pl/maps/@51.4275733,21.1500434,15
    8m/data=!3m1!1e3
    > W pierwszym przypadku jadący na rondzie prawym pasem będzie winny jeżeli wjedzie
    > na lewy pas i zderzy się z zjeżdżającym z ronda który jedzie po lewym pasie.
    > W drugim przypadku jadący na rondzie prawym pasem będzie winny jeżeli wjedzie
    > na lewy pas i uderzy go zjeżdżający z ronda lewym pasem.

    To wychodzi że zawsze winny będzie jadący po zewnętrznym pasie jeśli będzie próbował
    objechać po nim rondo.