  • Data: 2013-07-02 21:06:53
    Temat: Re: rodzima filozofia zakupu paska rozrządu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w
    >Ostatnio siedziałem sobie w znajomym warsztacie i przysłuchiwałem się
    >rozmowie, że tak powiem zapaleńców motoryzacji. Przez jakieś 20 min
    >dyskutowali który akumulator jest lepszy i dlaczego warto ten a nie
    >tamten choćby trzeba dołożyć. Super! Wszystko bym zrozumiał gdyby nie
    >to, że jeden z nich zażyczył sobie po oględzianach samochodu
    >najtańszy zestaw serwisowy rozrządu - po czym wrócił do dyskusji o
    >zaletach markowych akumulatorów. Nie ma to jak przykładać właściwą
    >miarę do spraw. Znajomy mechanik zapalił peta i stwierdził, że z tego
> [...]

    Widac ten pan jest przekonany o zaletach dobrego akumulatora, a
    nieprzekonany o zaletach dobrego paska. Widac mu jeszcze zaden nie
    pekl i szkod nie narobil :-)

    I pare lat temu moze bym go nawet poparl, skoro nie widac roznicy, to
    po co przeplacac.
    Ale teraz lozyska robia Chinczycy :-)

    No i ten najtanszy to mocno tanszy, czy uznal ze NGK lub SKF to zadna
    roznica ?

    Tak czy inaczej - w obu przypadkach sprawdzic czy pisze tam gdzies na
    wyrobie dumne "made in Japan/Germany", lub nie brac :-)

    J.