  • Data: 2013-07-02 20:57:12
    Temat: Re: rodzima filozofia zakupu paska rozrządu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 13:38, Ukaniu pisze:
    > Ostatnio siedziałem sobie w znajomym warsztacie i przysłuchiwałem się
    > rozmowie, że tak powiem zapaleńców motoryzacji. Przez jakieś 20 min
    > dyskutowali który akumulator jest lepszy i dlaczego warto ten a nie
    > tamten choćby trzeba dołożyć. Super! Wszystko bym zrozumiał gdyby nie
    > to, że jeden z nich zażyczył sobie po oględzianach samochodu najtańszy
    > zestaw serwisowy rozrządu - po czym wrócił do dyskusji o zaletach
    > markowych akumulatorów. Nie ma to jak przykładać właściwą miarę do
    > spraw. Znajomy mechanik zapalił peta i stwierdził, że z tego to chyba
> [...]

    Ja mam w dalszej rodzinie takiego miszcza, który jest zafiksowany na
    zakup silnika z łańcuchem. "Bo to jedna część do wymiany mniej". A już
    poza jego zdolnościami percepcji intelektualnej jest to, że łańcuch w
    niektórych silnikach leci już przy 200 tys. a nowy wraz z kołami
    kosztuje tyle co 10 pasków gumowych. Ale mówić do niego to jak gadać do
    ściany. Silnik z łańcuchem i już!