  • 1. Data: 2015-02-13 19:22:24
    Temat: roaming - uciekly mi kilobajty
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Bylem w weekend na Turbaczu i przypadkowo (w sumie do granicy to
    kilkadziesiat km jest) telefon zalogowal sie na slowackiego oparatora.
    Najgorsze ze chyba wycieklo mi z 0.5MB danych... Bede wiedzial dokladnie
    jak mi przysla wyciag (Nju).
    Czy to mozna jakos zareklamowac?
    Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na
    androidzie?
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-02-13 20:08:15
    Temat: Re: roaming - uciekly mi kilobajty
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    T...@s...in.the.world naskrobał(a):

    > Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na
    > androidzie?

    Jak wałęsałem sie w poblizu granicy polsko-czeskiej to zawsze (słownie:
    zawsze) miałem wyłaczoną transmisje danych. Nie naliczyło mi żadnych
    połączeń z netem z Czech.
    Mozna to wyłączyć w ustawieniach.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

  • 3. Data: 2015-02-13 21:40:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na
    > androidzie?

    można wyłączyć roaming danych.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-02-13 22:14:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@4...net>,
    " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote:

> [...]
    >
    > Jak wałęsałem sie w poblizu granicy polsko-czeskiej to zawsze (słownie:
    > zawsze) miałem wyłaczoną transmisje danych. Nie naliczyło mi żadnych

    A niby jak skutecznie zrobic w androidzie?
    Bo ja ma od dawna wylaczona (a nawet dodatkowo mam APN Switcher i 3G
    Watchdog) a mimo to cos wykapuje mi od czasu do czasu...
    --
    TA

  • 5. Data: 2015-02-14 01:41:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Feb 2015 19:22:24 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:
    > Bylem w weekend na Turbaczu i przypadkowo (w sumie do granicy to
    > kilkadziesiat km jest) telefon zalogowal sie na slowackiego
    oparatora.

    Byłem tydzień na słowacji, nie wyłączyłem roamingu. Często używałem
    google maps. Po powrocie nawet nie zauważyłem, żeby rachunek był
    wyższy niż zwykle.
    Teraz w EU w roamingu stawka może być max 1 EUR za MB.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-02-14 10:01:04
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na
    > androidzie?

    Hm, można wyłączyć i dane i osobno dane w romingu (niktóre romy mają jeszcze
    trzecią opcję 'tylko roaming krajowy' więc do koloru do wyboru

  • 7. Data: 2015-02-14 11:21:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > A niby jak skutecznie zrobic w androidzie?
    > Bo ja ma od dawna wylaczona (a nawet dodatkowo mam APN Switcher i 3G
    > Watchdog) a mimo to cos wykapuje mi od czasu do czasu...

    A, zapomnialem podac wersji.
    Android 2.3.6
    --
    TA

  • 8. Data: 2015-02-15 08:42:25
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    T...@s...in.the.world naskrobał(a):

    > Android 2.3.6

    Mój to 4.1.2 HTC Desire 500
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -

  • 9. Data: 2015-02-15 13:12:01
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    > T...@s...in.the.world naskrobał(a):

    > Mój to 4.1.2 HTC Desire 500

    wcześniej miałem 2.2.2 teraz 4.4 i zawsze da się skutecznie wyłączyć

  • 10. Data: 2015-02-15 15:30:41
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jeffrey
    naskrobał(a):

    > wcześniej miałem 2.2.2 teraz 4.4 i zawsze da się skutecznie wyłączyć

    To nie ja mam problem tylko Tytus Atomicus i do niego kieruj odpowiedzi.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.