  • 1. Data: 2015-02-09 15:39:19
    Temat: A może Ubuntu
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Ma ktoś może taki telefon?

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Ubuntu-Phone-wch
    odzi-do-sprzedazy,wid,17241895,wiadomosc.html?ticaid
    =114500

    Albo inny, ale z Ubuntu na pokładzie?

  • 2. Data: 2015-02-09 18:17:26
    Temat: Re: A może Ubuntu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2015 o 15:39, Trybun pisze:
    > Ma ktoś może taki telefon?
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Ubuntu-Phone-wch
    odzi-do-sprzedazy,wid,17241895,wiadomosc.html?ticaid
    =114500

    > Albo inny, ale z Ubuntu na pokładzie?
    co z tego że ubuntu? Jakieś plusy? Czy można na nim uruchomić automapę?
    ToMasz

    PS

    " (..)procesor MediaTek taktowany zegarem 1,3 GHz" czyli stary
    poczciwy mtk6582. Takie telefony z andkiem chodzą od 80 dolców w górę.
    wydajnościowo pomiędzy galaxy s2 a s3.

  • 3. Data: 2015-02-09 18:30:03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-02-09 15:39, Trybun wrote:
    > Ma ktoś może taki telefon?
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Ubuntu-Phone-wch
    odzi-do-sprzedazy,wid,17241895,wiadomosc.html?ticaid
    =114500

    > Albo inny, ale z Ubuntu na pokładzie?

    innych na razie nie ma

    Ale pierwowzorem był ten:
    http://komorkomania.pl/3309,ubuntu-edge-czyli-droga-
    przyjemnosc-z-androidem-i-desktopowym-ubuntu
    Niestety projekt upadł, bo firma na platformie przedpremierowej zdobyła
    tylko 1/3 środków na rozpoczęcie produkcji (potrzebowała 32mln).
    A szkoda - byłby dzisiaj niezłym smakołykiem.

  • 4. Data: 2015-02-10 23:06:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-09 o 18:30, AL pisze:

> [...]
    > tylko 1/3 środków na rozpoczęcie produkcji (potrzebowała 32mln).
    > A szkoda - byłby dzisiaj niezłym smakołykiem.

    Albo i nie.
    O ile Ubuntu nieźle sprawdza się w komputerach to w telefonach
    i na ekranach dotykowych sprawdzić się nie musi.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-11 14:03:38
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-09 o 18:17, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > " (..)procesor MediaTek taktowany zegarem 1,3 GHz" czyli stary
    > poczciwy mtk6582. Takie telefony z andkiem chodzą od 80 dolców w górę.

    Trudno powiedzieć. Plusy to choćby to że w telefonie będzie porządny
    czytnik usenetu. Jak dla mnie to wystarczy jak da się na nim
    zainstalować Yanosika, i Here Maps. A także wydajna bateria, duża
    głośność i czuła antena, za takie cudo oddam najdroższy telefon z
    Androidem.

    Przypuszczenie do Ubuntu nie jest potrzebna procesorowa rakieta aby
    funkcjonował poprawnie.

  • 6. Data: 2015-02-11 14:03:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > zdobyła tylko 1/3 środków na rozpoczęcie produkcji (potrzebowała 32mln).
    > A szkoda - byłby dzisiaj niezłym smakołykiem.

    Szkoda, szkoda także że projekt upadł.

  • 7. Data: 2015-02-11 18:45:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Feb 2015 14:03:38 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:
    > Przypuszczenie do Ubuntu nie jest potrzebna procesorowa rakieta aby
    > funkcjonował poprawnie.

    To zależy co tam jest pod spodem UI, zdaje się Mir zamiast Xorg?
    Bardzo ciekawe czy faktycznie będzie zauważalne różnica i "feel" przy
    uruchamianiu aplikacji/ui w porównaniu z androidowym vm.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-11 19:20:34
    Temat: Re: A moĹźe buntu trzeba
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    Trybun wrote:
    > Ma ktoś może taki smarkofon(*)?
    > http://tinyurl.com/oh5mqpv

    co za *kiczowata* wodolejnia, trzeba podac
    http://tinyurl.com/lzcdbcv rzeczywistego
    producenta tego smarkofona
    tu http://tinyurl.com/oycdfxl sie gniezdza
    od 2009 (znam ich jak wlasna kieszen)

    ? ? ? ? http://tinyurl.com/kxm8xaq ? ? ? ?

  • 9. Data: 2015-02-14 09:19:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-11 o 18:45, Marek pisze:

    > To zależy co tam jest pod spodem UI, zdaje się Mir zamiast Xorg?
    > Bardzo ciekawe czy faktycznie będzie zauważalne różnica i "feel" przy
    > uruchamianiu aplikacji/ui w porównaniu z androidowym vm.

    Czytałem o tym projekcie kilka lat temu, i pierwotne założenie było
    takie system będzie bazował na Xorg, jednak było to dawno temu i do tego
    czasu mogło się to zmienić.

  • 10. Data: 2015-02-15 05:14:59
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-02-09 18:30, AL pisze:

> [...]
    > tylko 1/3 środków na rozpoczęcie produkcji (potrzebowała 32mln).
    > A szkoda - byłby dzisiaj niezłym smakołykiem.

    Oby nie podzielił losu (popularności) Firefox OS-a

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/