  • 11. Data: 2012-04-15 17:03:45
    Temat: Re: rezystancja termiczna
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    BartekK wrote:

    > A o takich wzorach jak I=U/R, P=I*U to słyszałeś, czy jeszcze do tego
    > w gimnazjum nie doszliście?

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | -->
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    Włodek

  • 12. Data: 2012-04-15 17:42:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Włodek

    goń się cioto!

  • 13. Data: 2012-04-15 17:46:23
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    > dobra, nie ważne, kupię opornik i podłączę do zasilacza i sprawdzę, EOT.

    Zrób koniecznie fotki, bo nikt nie uwierzy. Poza tym dym może całkiem
    efektowne sceny tworzyć.

    Pozdr
    Portal

  • 14. Data: 2012-04-15 18:04:38
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.04.2012 22:37, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    00szt-i2226207945.html

    > można przez niego puścić 20mA? nie stopi się?
    Zgadnij co oznacza 0.25W w opisie?

    Michoo

  • 15. Data: 2012-04-15 18:07:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a co to, zgrupowanie pedałów zaczęło moderować pl.misc.elektronika? coś wam
    się chyba z UE pomieszało, barany...

  • 16. Data: 2012-04-15 18:09:55
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

  • 17. Data: 2012-04-15 21:21:15
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 15.04.2012 17:46, Portal wrote:

    > Poza tym dym może całkiem efektowne sceny tworzyć.

    Miałem kiedyś przebity kondensator, który dawał różowy dym - gdzieś mi
    się zapodział, a szkoda, bo w obecnych czasach byłby z tego filmik na YT.

    Mirek.

  • 18. Data: 2012-04-16 03:30:54
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.04.2012 18:09, identifikator: 20040501 wrote:

    > dobra, nie ważne, kupię opornik i podłączę do zasilacza i sprawdzę,
    Pod jakie napięcie?

    Michoo

  • 19. Data: 2012-04-16 07:58:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 16 Apr 2012 03:30:54 +0200,
    Michoo <m...@v...pl> screamed:

    > Pod jakie napięcie?

    Napięcie się samo ustabilizuje na właściwe dla rezystora o danej R i P.
    ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 07:57:30 user up 13140 days, 19:52, 1 user, load average: 0.97, 0.98, 0.95 ]

    Nothing ever becomes real until it is experienced.

  • 20. Data: 2012-04-16 09:05:03
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjond7d.chc.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Napięcie się samo ustabilizuje na właściwe dla rezystora o danej R i P.
    > ;)

    Według obowiązujących standardów edukacyjnych to moc rezystora się
    dopasowuje do płynącego prądu ;-).
    Była tu rok temu dyskusja o zadaniu na egzaminie gimnazjalnym kończącym się
    pytaniem w stylu:
    Moc rezystora:
    a. zwiększy się 2 razy
    b. zmniejszy się 2 razy
    a może jakieś inne możliwości.

    Napisałem do komisji, że moim zdaniem moc rezystora się nie zmieni (a takiej
    odpowiedzi chyba nie było) bo została ustalona w momencie kupowania tego
    rezystora.
    Gdy już zapomniałem, że coś pisałem dostałem odpowiedź. No cóż - mają inne
    zdanie.
    P.G.