    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: rewolucja w smartfonach...
    Date: Mon, 30 Dec 2013 20:58:43 +0000 (UTC)

    On Sat, 28 Dec 2013 23:16:04 +0100, Habeck Colibretto wrote:

    > Całość i tak się sprowadza do niebieskich, zielonych i czerwonych czopków,
    > które mamy w oczach. Reszta sprowadza się do stopnia jakości poszczególnych
    > barw.

    Reszta, poza całościa? Boskie :-)
    Może jednak jakość rożróżniania półtonów jest zasadniczą częścią tej całości?

    BTW, ,,3 kolory'' oznacza np: swieci mocno-swieci slabo-nie swieci, dla
    jednej skladowej (dokładnie tak, jak w Herculesie). A jednobitowa
    rozdzielczosc dla RGB daje _jednak_ 8 kolorow.

    > Tyle tylko, że 4 bity vs 24 wiele w kwestii baterii nie zmieni bo
    > najwięcej zżera podświetlenie matrycy a nie to ile ona kolorów
    > generuje.

    Ale mielenie tego zanim trafi na wyswietlacz jest bardziej zasobozerne,
    gdy pracujesz na 16 czy 24 bitach, niz na 4.

    BTW2, z tym podswietleniem uwazalbym na *OLEDy :-)

    > A to bardzo przepraszam.

    Aż tak trudno przyznac, ze chcialem się czepnąć, a pomyrdały mi się
    składowe z kolorami i wyszło tak nie bardzo to czepianie się?

    PS. Jak dla mnie EOT, chyba że polecisz czymś równie zabawnym jak to z
    calością i resztą :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns