  • Data: 2013-12-29 18:52:58
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/12/2013 12:44, Freja wrote:

    > Dla mnie to była zawsze ważna kwestia: czemu mam wywalać kasę na coś, co
    > służy TYLKO do grania, skoro mogę ją wydać na komputer?

    Ja kupiłem komputer, a nawet dwa (stacjonarny i laptopa). I jakiś czas
    temu rozbiłem się o sytuację, że konfiguracja była poniżej minimalnych
    wymagań dla co nowzych gier (a nieco starsze chodziły sensownie tylko
    przy ustawieniach "low"). Chcąc zagrać w te gry mogłem kupić nowego
    laptopa z dobrą kartą graficzną, albo za połowę tej ceny zroboć upgrade
    kompa stacjonarnego, albo za połowę tego z kolei kupić konsolę. Czemu
    miałem więc wywalać kasę na komputer, skoro miałem już komputer, który
    do wszystkiego oprócz grania nadawał się wystarczająco dobrze?