  • 61. Data: 2013-10-13 11:13:30
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 08:41:17 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 10:14:06 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    >
    > pokażesz podstawę tego twierdzenia?

    Art. 8.
    1. Taryfy oraz wysokość składek ubezpieczeniowych za ubezpieczenia
    obowiązkowe ustala zakład ubezpieczeń.
    [tak kogutku - zaklad, nie minister czy inny organ]

    2. W każdym przypadku ustalenia taryfy składek za ubezpieczenia
    obowiązkowe, o których mowa w art. 4 pkt 1-3, lub ich zmiany, zakład
    ubezpieczeń przedstawia organowi nadzoru informacje o tych taryfach
    oraz o podstawach ich ustalenia, w terminie 14 dni od dnia, w którym
    najwcześniej możliwe było zawarcie umowy ubezpieczenia obowiązkowego
    ze składką obliczoną na ich podstawie.

    3. Informacja, o której mowa w ust. 2, powinna zawierać w
    szczególności analizę szkodowości oraz kosztów obsługi ubezpieczenia
    uzasadniającą wprowadzenie każdorazowej zmiany w taryfie.

    Ale zwyzki i znizki juz nie sa ograniczone.
    Byl taki zapis, ale od wielu lat juz nie moge sie doszukac.

    Poza tym nawet wtedy sie zaczely pojawiac ekstra bonusy - np dodatkowe
    10% za kontynuacje ubezpieczenia ... bezszkodowego :-)

    > od stawki bazowej dla konkretnego modelu samochodu.
    > uważasz, że ograniczenie od +50% dla Bentleya do -70% dla malucha jest
    > znaczące?

    Ale fakt ze jak ubezpieczyciel ma jakiegos nagminnego "szkodnika", to
    sie go pozbyc nie moze.
    No chyba ze poprze analiza szkodowosci, z ktorej wynika ze powinien
    podniesc skladke dla posiadaczy bmw model 530 urodzonych w 1991,
    zamieszkalych w kodzie 00-123 :-)

    A tak prawde mowiac - place 500 zl rocznie, ale jest jakas gwarancja
    ze przez nastepne 10 lat nie spowoduje drobnej kolizji ?
    Ktora latwo moze sie zakonczyc rachunkiem na 5000 zl. I to dotyczy
    praktycznie kazdego.

    No dobra, ja juz troche lat placilem bez wypadku, ale przeciez latwo
    nabic rachunek wiekszy. Szczegolnie jak ubezpieczyciel zacznie dbac o
    zadowolenie klienta :-)

    J.

  • 62. Data: 2013-10-13 13:00:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 10:23:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > [...]
    >

    > To w koncu tajne czy w necie jest, klamczuchu ?
    >
    > Link daj.

    > W ramach pracy domowej odszukaj co tak utajniono.

    > Stawki to i teraz sa ustalane odgornie - kazdy ubezpieczyciel ustala
    >
    > moca decyzji prezesa/zarzadu/dyrektora.
    >

    > A te publikatory to jakie miales na mysli - Trybune Ludu, DU czy MP?
    >

    > Hm, dyrektor Panstwowego ZU to moze i faktycznie w MP oglaszal.

    > Mozliwe ze tak. Jakos tak od dawna byla na rynku krajowego OC, ale
    >
    > mozliwe ze to po 89 ..

    > Ale ty pieprzysz ze to sie nadal dzieje, a PRL juz dawno nie ma.

    Nie będę komentował bo Ty zwyczajnie głupi jesteś.

  • 63. Data: 2013-10-13 13:04:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 04:00:34 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie będę komentował bo Ty zwyczajnie głupi jesteś.

    powaliła mnie merytoryka Twojej argumentacji.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2013-10-13 15:14:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-11 19:51, k...@g...com pisze:

    > W przypadku OC ubezpieczycielem jest państwo. ten kto sprzedaje ubezpieczenie jest
    jedynie akwizytorem.
    [...]

    Nie wiem, na jakiej podstawie stawiasz tak śmiałe tezy, ale ich śmiałość
    przekroczyła daleko granice absurdu.

    Daj może dla poparcia tych tez jakieś przepisy, z których wynika, że np.
    to państwo a nie ubezpieczyciele (pomijając szczególne przypadki
    likwidacji szkód przez UFG, który to i tak nie jest "państwo") zbiera
    kasę ze składek i wypłaca odszkodowania. Jestem człowiekiem
    inteligentnym, więc zadowolą mnie również dłuższe logiczne wywody,
    jednak poparte przepisami prawa. Podejmujesz się?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 65. Data: 2013-10-13 16:15:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 15:14:48 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:

> [...]
    >
    > inteligentnym, więc zadowolą mnie również dłuższe logiczne wywody,
    >
    > jednak poparte przepisami prawa. Podejmujesz się?

    Możesz żyć w niewiedzy. Wali mnie to.

  • 66. Data: 2013-10-13 16:16:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 07:15:17 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Możesz żyć w niewiedzy. Wali mnie to.

    po wykazaniu, ze łżesz i konfabulujesz wycofujesz się raczkiem :)

  • 67. Data: 2013-10-13 16:23:03
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 16:16:09 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > po wykazaniu, ze łżesz i konfabulujesz wycofujesz się raczkiem :)
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie wycofuję tylko nie chce mi się marnować czasu na jednokomórkowca. Nawet jak bym
    ci przepisami oczy wybił to powiesz że zmyśliłem. To po chuj mam się z koniem kopać.

  • 68. Data: 2013-10-13 16:28:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 07:23:03 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie wycofuję tylko nie chce mi się marnować czasu na jednokomórkowca.
    > Nawet jak bym ci przepisami oczy wybił to powiesz że zmyśliłem. To po
    > chuj mam się z koniem kopać.

    tak, tak. Znasz te przepisy tak samo dobrze jak zagadnienie konfiguracji
    czytnika

  • 69. Data: 2013-10-13 16:36:59
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 16:28:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    coś o przecinkach jeszcze napisz.

  • 70. Data: 2013-10-13 17:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nawet jak bym ci przepisami oczy wybił to powiesz że zmyśliłem.

    Spróbuj.
    Na razie żadnego przepiu pdoać ci sie nie udało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy