  • Data: 2013-10-12 16:56:34
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 października 2013 14:31:50 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ROTFL
    >
    > No po prostu ubaw po pachy.
    >
    > Rozumiem, ze to jest jakas ukryta przed internetem prawda, którą kiedys raz
    >
    > opisała rzeczpospolita (ale kto by pamietał, przeciez nie idzie takich
    >
    > rzeczy znaleźc w intenrecie...)
    >

    > Mam wrażenie, ze mamy do czynienia z jakims dzieciakiem co sobie jaja
    >
    > robi...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik

> [...]

    Tak myślałem. jesteś dzieckiem neostrady. jak czegoś nie ma w internecie to nie
    istnieje. Wszystkie wiadomości jakie posiadasz pochodzą z grup dyskusyjnych i po
    kilku latach przyswajania uważasz się za eksperta. Jak Ci wygodnie z tym żyć to sobie
    żyj w społeczeństwie składających się z takich samych jak ty ludzi upośledzonych
    życiowo.