  • 1. Data: 2010-06-18 09:21:26
    Temat: rewelacyjne timelapse - to już chyba sztuka
    Od: "Marabutz" <m...@t...pl>

    jak z fotografii miasta zrobić coś niesamowitego !
    lądowanie samolotów w nocy robi super wrażenie
    http://www.youtube.com/watch?v=tnCKCRvsWiY

    a tutaj timelapse z krajobrazu - niesamowite to mało powiedziane
    po prostu wgniata w ziemię
    a te gwiazdy w nocy ...
    http://www.youtube.com/watch?v=TgoAgYR4584

  • 2. Data: 2010-06-18 09:57:20
    Temat: Re: rewelacyjne timelapse - to już chyba sztuka
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > jak z fotografii miasta zrobi co niesamowitego !
    > l dowanie samolot w w nocy robi super wra
    eniehttp://www.youtube.com/watch?v=tnCKCRvsWiY

    > a tutaj timelapse z krajobrazu - niesamowite to ma o powiedziane
    > po prostu wgniata w ziemi
    > a te gwiazdy w nocy ...http://www.youtube.com/watch?v=TgoAgYR4584

    Hej Jewula masz nastepnego kandydata z "syndromem emigranta".
    Czy moze tylko jedyne slowo "slideshow" upowaznia do takiego
    okreslenia?
    Jewula czekam na powazna odpowiedz od ciebie.

  • 3. Data: 2010-06-18 15:48:13
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Cze, 11:57, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote:

    > Jewula czekam na powazna odpowiedz od ciebie.
    Jezeli sie poslugujesz nazwiskiem adwersarza nalezy dodac slowko Pan,
    w j. angielskim Mr.

    regards StaM
    ;)

  • 4. Data: 2010-06-18 16:00:11
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Cze, 11:21, "Marabutz" <m...@t...pl> wrote:
    >- niesamowite to ma o powiedziane
    > po prostu wgniata w ziemi
    > a te gwiazdy w nocy ...http://www.youtube.com/watch?v=TgoAgYR4584

    Sztuka w stalu dlugopisow z golymi paniami- "w kostiumie i bez", i
    teczowych zapalniczek 3D

    Pozdrawiam i bez obrazy StaM

  • 5. Data: 2010-06-18 16:54:37
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <b...@j...goo
    glegroups.com>,
    StaM nabazgrał:

    > Sztuka w stalu dlugopisow z golymi paniami- "w kostiumie i bez", i
    > teczowych zapalniczek 3D

    Oj tam, niezły projekt, zwłaszcza jak na teledysk.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 6. Data: 2010-06-18 17:05:22
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Cze, 18:54, l...@l...localdomain wrote:

    > Oj tam, niezły projekt, zwłaszcza jak na teledysk.

    ...troszke inaczej to odbieram, moze jednak masz racje;)
    StaM

  • 7. Data: 2010-06-18 17:19:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <8...@d...goo
    glegroups.com>,
    StaM nabazgrał:

    > ...troszke inaczej to odbieram, moze jednak masz racje;)

    To może powiedz mi jak odbierasz to (już ,,czysty'' film):
    http://www.youtube.com/watch?v=Vez7qSrZfpc

  • 8. Data: 2010-06-18 17:30:21
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Cze, 19:19, l...@l...localdomain wrote:
    > W po cie <8...@d...goo
    glegroups.com>,

    > To mo e powiedz mi jak odbierasz to (ju ,,czysty''
    film):http://www.youtube.com/watch?v=Vez7qSrZfpc

    Dobreee!
    Obejrzalem film z akcja, watek rodzinny, milosny-ksiezniczka,
    niespodziewane zakonczenie i zosczedzilem 85 minut, i co bezcenne bez
    reklam.
    Dzieki.
    StaM

  • 9. Data: 2010-06-18 17:50:15
    Temat: Re: rewelacyjne timelapse - to juz chyba sztuka
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Jezeli sie poslugujesz nazwiskiem adwersarza nalezy dodac slowko Pan,
    > a w j. angielskim Mr.

    Do kogo piszesz?

  • 10. Data: 2010-06-18 18:23:47
    Od: StaM <q...@g...com>