  • Data: 2020-04-19 13:13:29
    Temat: Re: rentgen
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Sunday, April 19, 2020, 9:38:22 AM, you wrote:

    > Na jednym rdzeniu, bez przeplotu? Teraz to ja się zdziwiłem, czemu tak?

    A po co podnosić koszty? Miał wyjść transformator zbudowany z
    powszechnie dostępnych rdzeni, który wyciśnie z siebie taką moc bez
    cudów w chłodzeniu. I działa. Przy 25 kW transformator ma 60°C bez
    wymuszonego chłodzenia.

    > Rozważaliście zlecenie produkcji karkasów z ceramiki?

    Dla kogo? Pracuję w Ferysterze 11 lat - nikt nigdy nie zapytał o
    ceramiczne karkasy.

    --
    Best regards,
    RoMan