  • Data: 2020-04-19 15:53:03
    Temat: Re: rentgen
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Sunday, April 19, 2020, 3:09:32 PM, you wrote:

    > OK, stacking. To ma sens.

    Stacking jest w wersjach E80, U93 ma rdzenie obok siebie :) Prototypy
    karkasów U93 ze stackingiem się drukują - marzy mi się osiągnięcie 100
    kW :)

    > Karkas ceramiczny z wkładkami widziałem w eksperymentalnym zasilaczu
    > podobnej mocy, jak Twoja. Dlatego dziwi mnie, że udało Ci się zrobić
    > coś, czego nie udało się magikom na politechnice w Zurychu. Jeden
    > przykład z tych okolic:
    > https://www.hpe.ee.ethz.ch/uploads/tx_ethpublication
    s/04239130.pdf

    Ale to jest to złe podejście - za mały rdzeń, zbyt wymuszone parametry
    i konieczność wymuszonego chłodzenia wielkim radiatorem. Radiatory są
    większe od transformatora. Obecnie 10 kW uzyskuje się na 2 kompletach
    E80.

    > No to zasłużone gratulacje.

    Gratulacje będą zasłużone, jak to wyjdzie z badań prototypów na rynek.
    W tej chwili przymierzam się do 43 kW (3x400V 63A) na jeszcze dwóch
    kompletach U93.

    --
    Best regards,
    RoMan