  • Data: 2020-04-18 23:30:28
    Temat: Re: rentgen
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello gaska,

    > Karkasy też?

    W projektowaniu jednego maleństwa mam swój udział - taki dla
    transformatora 37 kW @ 45 kHz... Drugi trochę mniejszy też ma trochę
    mojego wkładu.

    > Bo zastanawiam się komu z firmy Fe... posłać parę chujów w celu
    > otrzeźwienia.

    Ale za co? Karkasy i reszta osprzętu - poza robionymi na zamówienie -
    są standardowe. Czasem zamawiamy własne wersje standardów z lepszego
    materiału niż oryginał. Swoje karkasy zaczęliśmy wymyślać dla układów
    dużej mocy, gdzie rynek karkasów jest pusty - znudziła nam się partanina.

    > Tym cymbałom od CADa którzy rzeźbią karkasy na pewno
    > zjebka się należy, pytanie co za inteligentny inaczej dobiera
    > zupełnie nietechnologiczne wyprowadzenia el. indukcyjnych?

    Ale jakieś konkrety?

    > Księgowa tam u was rządzi?

    Jak wszędzie.

    --