eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrenault megane - wtryski › Re: renault megane - wtryski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: renault megane - wtryski
    Date: Thu, 03 Mar 2011 18:34:05 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <ikoje9$1ro$1@news.onet.pl>
    References: <b...@k...googlegroups.com>
    <ikoh9i$qeh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299173641 1912 83.142.222.226 (3 Mar 2011 17:34:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 17:34:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <ikoh9i$qeh$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354563
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 17:57, Irokez pisze:
    >
    > Miałem megi 1.6 8V 90km.
    > Taki efekt powodował silnik krokowy, który się przywieszał. Razm mi
    > wlazło ponad 6tyś obrotów i na krzyrzówkach trzeba było gasić auto.
    > Ale to działało też w drugą stronę. Potrafił się zawiesić zamknięty,
    > więc jak dałem gazu a następnie wrzuciłem luz to obroty spadały... do zera.
    > Czyszczenie u mnie nic nie dało, trzeba było wymienić silniczek cały.

    Silnik krokowy, czy serwomotor przepustnicy?
    Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić przepływu takiej masy powietrza przez
    kanał/wąż biegu jałowego, ale być może się mylę. Jeśli to rzeczywiście
    był silnik krokowy, to montowany w korpusie przepustnicy czy na
    przewodzie obejściowym?

    > Druga sprawa - miałem tez dziurkę w wężyku gumowym od kolektora ssącego
    > do czujnika podciśnienia - takie czarne kwadratowe przykręcone do grodzi
    > pod szybą z rurką od spodu.

    Osobiście raczej skłaniam się ku temu problemowi, bardzo często
    mechanicy nie potrafią rozróżnić usterki układu pomiarowego od układu
    wykonawczego.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: