  • 41. Data: 2011-12-03 11:13:16
    Temat: Re: rekord polski
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-12-02 18:12, J.F pisze:

    > Teraz sie jeszcze tylko niemce upomna o ziemie utracone i juz bedzie
    > calkiem normalnie :-)

    Upomną? Przecież właśnie zaproponowaliśmy im transakcję wiązaną, weźcie
    ziemie utracone, ale pod warunkiem, ze zabierzecie też całą resztę.
    To ma być porządne kondominium, nie jakaś tam wschodnia gubernia :)

    T.

  • 42. Data: 2011-12-03 13:24:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Upomną? Przecież właśnie zaproponowaliśmy im transakcję wiązaną, weźcie
    > ziemie utracone, ale pod warunkiem, ze zabierzecie też całą resztę.

    Ja tam reszty nie chcę w tym samym kotle, niech sobie warszawskie lenie same
    na siebie zarobią.

  • 43. Data: 2011-12-03 16:37:10
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-12-02, Pa_blo <i...@M...PYLY> wrote:

    > Dzien wczesniej spedzilem w korku ponad godzine. Drodzy drogowcy postanowili
    > nawierzchnie wymienic w okolicach Torzymia i puszczac ruch wahadlowo...
    > Oczywiscie rozumiem, ze warto wykorzystac lekka jesien do takich prac, ale
    > te pare dni by ich nie zbawilo.
    >
    > Ponadto zawsze zastanawialem sie dlaczego np w Berlinie potrafia wymieniac
    > nawierzchnie w nocy aby w dzien autostrada byla normalnie przejezdna -
    > dokladnie odwrotnie niz w PL...

    niemcy wcale nie są lepsi. Maja zwezki po kilka miesiecy w miejscach o
    duzym natezeniu ruchu.

    Nocne remonty to specjalnosc anglikow. Tam to jest sensownie zrobione.

    --
    WildS

  • 44. Data: 2011-12-03 22:55:45
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-02 16:48, Grejon pisze:

    > No ładnie. Z Poznania szybciej do stolicy Niemiec niż Polski. Ciekawe
    > kiedy megrims i Cavallino nam się zgermanizują? :)

    znów delikatnie spytam: ja to chuj?
    Jak już wprowadzą opłaty (trochę luźniej będzie) , to jedziemy z babą i
    młodą do zoo w berlinie :P Quattrówką, nie scenikiem ;)

  • 45. Data: 2011-12-03 23:00:59
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-02 18:43, m...@i...pl pisze:

    > Na Gdańsk-Toruń na razie to grożą palcem.
    Na razie.
    Pojawi się w przepisach jasno okreslony "odcinkowy" pomiar - i A2 znów o
    krok przed innymi ;)
    Ogólnie: efekt uboczny "czytania" tablic w ramach testu systemu "kart
    rabatowych bez kart rabatowych"

  • 46. Data: 2011-12-03 23:02:25
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > http://itsmebhavin.files.wordpress.com/2010/03/500x_
    for_traffic_cameras.jpg
    "insert hack" - bardzo pomysłowe ;)

  • 47. Data: 2011-12-03 23:06:12
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-02 18:15, J.F pisze:
    > Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    >
    > Byc moze uboczna funkcja viatoll ... choc nie, motocykli to on chyba nie
> [...]
    Ale ile-ż to wysiłku kosztuje, policzyć czas od wydrukowania
    pokwitowania na wjeździe do pobrania opłaty na wyjeździe z odcinka..? A
    potem tylko odległość między bramkami podzielić przez Delta t...

    Ale nie tylko takie "systema" tam mają ;)

  • 48. Data: 2011-12-03 23:19:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/03/2011 11:02 PM, scobowski wrote:

    for_traffic_cameras.jpg

    > "insert hack" - bardzo pomysłowe ;)

    SQL injection. Na XSS za mało miejsca.

    Tak na prawdę jak by się chcieć za taki system brać to należy sobie
    odpowiedzieć na jedno pytania: po co!

  • 49. Data: 2011-12-03 23:26:27
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-03 23:19, m...@i...pl pisze:

    > SQL injection. Na XSS za mało miejsca.
    >
    > Tak na prawdę jak by się chcieć za taki system brać to należy sobie
    > odpowiedzieć na jedno pytania: po co!
    po jajko ;)
    Systemy videoradaru/norcomu (iskra) i ZURADu działają na bazach
    paradoxowych - na nic taki inject ;)

  • 50. Data: 2011-12-04 01:06:54

    On 12/03/2011 11:26 PM, scobowski wrote:

    > po jajko ;)
    > Systemy videoradaru/norcomu (iskra) i ZURADu działają na bazach
    > paradoxowych - na nic taki inject ;)

    masakra