  • 1. Data: 2011-12-02 11:44:55
    Temat: OC i kod pocztowy miesca zameldowania właściciela
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Czy są w Polsce jakieś towarzystwa ubezpieczeniowe, w których miejsce
    zameldowania właściciela pojazdu nie ma wpływu na wysokość składki OC?

  • 2. Data: 2011-12-02 11:46:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-02 11:44, Robert pisze:
    > Czy są w Polsce jakieś towarzystwa ubezpieczeniowe, w których miejsce
    > zameldowania właściciela pojazdu nie ma wpływu na wysokość składki OC?

    Znaczy się: że wszędzie jest tak samo drogo? Chyba nie :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-12-02 11:51:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-02 11:46, Liwiusz pisze:

    > Znaczy się: że wszędzie jest tak samo drogo? Chyba nie :)

    Tym bardziej, że OIDP częściej decyduje miejsce zarejestrowania auta.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2011-12-02 12:44:47
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 2011-12-02 11:44, Robert pisze:
    > Czy są w Polsce jakieś towarzystwa ubezpieczeniowe, w których miejsce
    > zameldowania właściciela pojazdu nie ma wpływu na wysokość składki OC?
    W directach często są mniejsze różnice, ale są. Spróbuj LD, AXE, L4.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

  • 5. Data: 2011-12-02 12:45:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-02 11:44:55 +0100, Robert <r...@p...onet.pl> said:

    > Czy są w Polsce jakieś towarzystwa ubezpieczeniowe, w których miejsce
    > zameldowania właściciela pojazdu nie ma wpływu na wysokość składki OC?

    Raczej tak.
    Gdy ostatnio przeglądałem oferty internetowe, to regułą było pytanie o
    miejsce parkowania pojazdu - z podawaniem kodu pocztowego włącznie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-12-02 12:47:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-02, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Raczej tak.
    > Gdy ostatnio przeglądałem oferty internetowe, to regułą było pytanie o
    > miejsce parkowania pojazdu - z podawaniem kodu pocztowego włącznie.

    A czy Ty czasem nie mowisz o AC? Bo w przypadku kradziezy miejsce
    parkowania to wazna rzecz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-12-02 14:27:12
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > A czy Ty czasem nie mowisz o AC? Bo w przypadku kradziezy miejsce
    > parkowania to wazna rzecz.

    Zestaw pytań jest uniwersalny (dla OC i AC), a miejsce parkowania wpływa
    zapewne na AC.
    Wysokość OC jest związany z miejscem zarejestrowania pojazdu.

  • 8. Data: 2011-12-02 14:47:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-02 12:47:15 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > A czy Ty czasem nie mowisz o AC? Bo w przypadku kradziezy miejsce
    > parkowania to wazna rzecz.

    Przeglądałem jedno i drugie - możliwe, że to tylko z AC działa...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-12-02 16:21:27
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zestaw pytań jest uniwersalny (dla OC i AC), a miejsce parkowania wpływa
    > zapewne na AC.
    > Wysokość OC jest związany z miejscem zarejestrowania pojazdu.

    nieprawda, chyba większość directów wylicza oc po miejscu zamieszkania (lub
    parkowania pojazdu) , może być inne niż miejsce zameldowania, inne niż adres
    korespondencyjny i inne niż adres w dowodzie rejestracyjnym
    Przykłady: Liberty, Link4, AXA (w tym roku brałem je pod uwagę). Co lepsze
    tych adresów w żaden sposób nie weryfikują, choć raz link4 zdarzyło się
    wysłać tam korespondencję (przez pomyłkę)
    do AC może być większy problem w przypadku kradzieży, chociaż możesz
    przecież parkować auto gdzie indziej niż podasz.
    Jeśli chodzi o OC nie ma też sensu podawać kierowców poniżej 26rż. - moim
    autem miał stłuczkę młodszy gość i nawet nie zapytali dlaczego go nie
    podałem jako kierowcę (a nie podałem bo nawet nie wiedziałem wtedy że będzie
    jeździł tym autem)

    Łukasz

  • 10. Data: 2011-12-02 16:24:30
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jbaqdr$lpp$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    no i zawsze mam zagwózdkę - gdzie ja tak naprawdę mieszkam- tam gdzie
    nocuję, ale nie codziennie; tam gdzie nocuję, ale troszkę rzadziej; tam
    gdzie pracuję (bo w końcu najwięcej czasu tam spędzam - tyle że nie ma
    jednego adresu); miejsca postoju auta to już wogóle nie mam stałego. Dlatego
    też podaję adres moich rodzinnych stron, bo mam do nich sentyment (znaczy
    się składka jest tam dużo niższa ;)

    Łukasz