  • 31. Data: 2011-12-02 22:24:21
    Temat: Re: rekord polski
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-02, Cezary Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Ile będzie z Poznania do W-wy ??
    > Jadąc zgodnie z przepisami to do granic PL masz jakieś 45min, później
    > hulaj dusza piekła nie ma :)
    > Jadąc z Poznania do W-wy będziesz miał po 1 bramki z opłatami, chyba że
    > przerobią na bramki z boku na zjazdach, i cały czas 140km/h :)

    Weź mnie nie denerwuj. Nie wiem czy na polskich drogach wpienia mnie coś
    mocniej niż bramki w poprzek autostrady... I nie przerobią...

    > Czas jazdy nawet po dociągnięciu A2 do W-wy w obie strony może wyjść
    > bardzo porównywalny :)

    A to bardzo możliwe.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-12-02 22:39:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grejon wrote:

    > No ładnie. Z Poznania szybciej do stolicy Niemiec niż Polski. Ciekawe
    > kiedy megrims i Cavallino nam się zgermanizują? :)

    hm jak ostatnio sprawdzałem w systemie mapowym to wychodzi że do szczecina z
    Krakowa szybciej sie jedzie przez Berlin :)

  • 33. Data: 2011-12-02 22:56:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:jbbdig$d10$1@news.task.gda.pl...

    > Ile będzie z Poznania do W-wy ??

    Dalej niż do Berlina.

  • 34. Data: 2011-12-02 23:25:30
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup

    > Cyt.
    >"Na trasie zamontowane są liczniki prędkości. Urządzenia są w stanie
    >mierzyć prędkość przejeżdżających pojazdów do 300 km/godz."

    >Te liczniki to czemu mają służyć; celom statystycznym, kolejnym artykułom w
    >gazetach, czy może na bramkach będzie się dopłacać za przekroczenie
    >prędkości?

    Generalnie zadnych urzadzen na bramownicach nie widzialem - dopiero cos
    zaczynaja wieszac.
    Mam wrazenie, ze to jakas dziennikarska fantazja...
    Z kolei bardzo dziwne urzadzonka wisza przy bramkach wjazdowych/wyjazdowych

    --
    Picasso

  • 35. Data: 2011-12-02 23:35:01
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    .pl...

    > A ja rok temu w 6 h.

    Dzien wczesniej spedzilem w korku ponad godzine. Drodzy drogowcy postanowili
    nawierzchnie wymienic w okolicach Torzymia i puszczac ruch wahadlowo...
    Oczywiscie rozumiem, ze warto wykorzystac lekka jesien do takich prac, ale
    te pare dni by ich nie zbawilo.

    Ponadto zawsze zastanawialem sie dlaczego np w Berlinie potrafia wymieniac
    nawierzchnie w nocy aby w dzien autostrada byla normalnie przejezdna -
    dokladnie odwrotnie niz w PL...

    --
    Picasso

  • 36. Data: 2011-12-03 02:49:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    WildS wrote:

    > On 2011-12-02, GW <G...@G...GW> wrote:

    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > haha, trzeba bylo ochrzcic autostrade ;D

    Pojechal 'czysta', nie umarl. Autostrada zdatna do uzytku. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 37. Data: 2011-12-03 07:38:20
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    http://itsmebhavin.files.wordpress.com/2010/03/500x_
    for_traffic_cameras.jpg

    Za dużo warunków do spełnienia, by taki atak miał szanse powodzenia przy
    pierwszym występie przed kamerą :)
    WOJO

  • 38. Data: 2011-12-03 08:25:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-03 07:38, WOJO pisze:
> [...]
    for_traffic_cameras.jpg

    > Za dużo warunków do spełnienia, by taki atak miał szanse powodzenia przy

    Ten sposób, to raczej jako żart można traktować. W ten
    sposób nie ma szans. Są łatwiejsze metody.

  • 39. Data: 2011-12-03 10:03:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 18:35:04 +0100, nadir napisał(a):

    > No ale to prywatna autostrada, co ich interesuje viatoll

    A to przepraszam, faktycznie - nie ma viatola

    > czy fotoradary?
    > No chyba, że chcą żeby samochody przestały rozjeżdżać im tą drogę.

    Prywatna czy nie przepisow trzeba przestrzegac :-)
    Kulczyk to musial policjantom specjalny zajazd wybudowac.

    Tylko ze policja juz nie ma FR, chyba ze w radiowozach.
    Z drugiej strony .. moze i wlascicielowi zalezy zeby ITD pilnowala i
    ciezarowki wazyla.

    > Czy ma, nie wiem, ale może w wersji 2.x będzie mieć.

    Wyliczanie predkosci w tym systemie byloby dosc proste.

    > Ale już dziś można chyba określić średnią między dwoma bramkami i wysłać
    > mandat w przypadku przekroczenia dopuszczalnej prędkości?

    Atesty by trzeba, ale chyba mozliwe do uzyskania.
    tylko ze to nieoplacalne, bo sredniej to o ile przekroczysz - o 20km/h ?
    A motocykle nie maja z przodu tablicy.

    Zas na bramkach autostrady - nie, 300 sredniej niemozliwe.

    J.

  • 40. Data: 2011-12-03 10:54:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 07:38:20 +0100, WOJO napisał(a):
    > http://itsmebhavin.files.wordpress.com/2010/03/500x_
    for_traffic_cameras.jpg
    > Za dużo warunków do spełnienia, by taki atak miał szanse powodzenia przy
    > pierwszym występie przed kamerą :)

    Jakby jednak ktos znal odpowiedni program i bledy w nim zawarte ... kto
    wie.

    Tylko uprzedzam ze to karalne w swietle obecnego KK.

    J.