  • 21. Data: 2011-12-02 18:43:07
    Temat: Re: rekord polski
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-02 18:16, m...@i...pl pisze:

    > A czym niby miałbym jechać tam te 300? Yeti?

    V12 bi-turbo :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2011-12-02 18:43:18
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 06:35 PM, nadir wrote:

    > No ale to prywatna autostrada, co ich interesuje viatoll czy fotoradary?
    > No chyba, że chcą żeby samochody przestały rozjeżdżać im tą drogę.

    > Czy ma, nie wiem, ale może w wersji 2.x będzie mieć.
    > Ale już dziś można chyba określić średnią między dwoma bramkami i wysłać
    > mandat w przypadku przekroczenia dopuszczalnej prędkości?
    > Technicznie jest to możliwe do zrealizowania, czy się wykluje ten
    > pomysł, to nie wiem.

    Na Gdańsk-Toruń na razie to grożą palcem.

  • 23. Data: 2011-12-02 18:46:17
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 06:43 PM, Grejon wrote:

    > V12 bi-turbo :)

    No sorki, ale nie zdjąłem kagańca z C63 to i z CL600 nie zdejmę.

    Chociaż aby tak zaczipować na 600 KM i 1000 Nm :D

  • 24. Data: 2011-12-02 19:31:47
    Temat: Re: [OT] Re: rekord polski
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > "Trasa ma betonową nawierzchnię..." na zdjeciu to jest chyba asfalt?
    > przejezdzalem te droge kilka razy gora w roznych odcinkach i byl asfalt.

    Przywidziało Ci się.

  • 25. Data: 2011-12-02 19:32:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pabl_o" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "GW" <G...@G...GW> napisał w wiadomości
    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > Heh, gdyby nie napisali ze to dawca neraek, to bym pomyslal, ze megrims ;)
    >
    > BTW z Berlinskiego ringu do Lawicy 1 Grudnia przejechalem w 2 godz -
    > rewelka!

    A ja rok temu w 6 h.

  • 26. Data: 2011-12-02 19:33:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > No ładnie. Z Poznania szybciej do stolicy Niemiec niż Polski.

    Zawsze tak było.
    No i stolica jakoś bliższa sercu, bo z nią właśnie ostatni raz się uczciwie
    rozliczyliśmy (chodzi o finanse, nie II wojnę).

  • 27. Data: 2011-12-02 19:35:29
    Temat: Re: Re: rekord polski
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >we Wrocławiu mamy tak od dawien dawna ..
    ze Szczecina zresztą też :-)

  • 28. Data: 2011-12-02 20:09:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    > ze Szczecina zresztą też :-)

    No ale Szczecin to prawie w Niemczech leży.
    Patrząc w ten sposób, to ja nigdy nie dojadę do naszej "stolycy"
    szybciej niż do Berlina.

  • 29. Data: 2011-12-02 21:48:24
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    > Jak dobrze pójdzie to za rok dociągną A2 do Warszawy.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Ile będzie z Poznania do W-wy ??
    Jadąc zgodnie z przepisami to do granic PL masz jakieś 45min, później
    hulaj dusza piekła nie ma :)
    Jadąc z Poznania do W-wy będziesz miał po 1 bramki z opłatami, chyba że
    przerobią na bramki z boku na zjazdach, i cały czas 140km/h :)

    Czas jazdy nawet po dociągnięciu A2 do W-wy w obie strony może wyjść
    bardzo porównywalny :)

    Pozdrawiam !

  • 30. Data: 2011-12-02 21:57:08
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 2 Gru, 20:09, nadir <n...@h...org> wrote:

    > No ale Szczecin to prawie w Niemczech le y.
    > Patrz c w ten spos b, to ja nigdy nie dojad do naszej "stolycy"
    > szybciej ni do Berlina.

    Jak sie tak zastanowic... Zakladajac spokojna (powiedzmy
    sredniojakotakoprzepisowa :P) jazde, to z Lodzi dojade do Berlina w
    niewiele dluzszym czasie niz do Warszawy. A na pewno szybciej niz do
    Wroclawia - ostatnio niespelna 4h przy naprawde duzej dozie fantazji
    (warto zauwazyc ze auto mam z gatunku slabawych i rzeczona fantazja
    zaczyna sie gdzies w okolicach 130-ki). Jadac przepisowo to bedzie
    ponad 5 godzin, przeciez to jakis zart :/

    --
    pzdr
    Alex