  • 11. Data: 2011-12-02 17:01:39
    Temat: Re: rekord polski
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-02, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > No ładnie. Z Poznania szybciej do stolicy Niemiec niż Polski.

    Jak dobrze pójdzie to za rok dociągną A2 do Warszawy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2011-12-02 17:30:33
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-12-02 16:48, Grejon pisze:

    > No ładnie. Z Poznania szybciej do stolicy Niemiec niż Polski.

    we Wrocławiu mamy tak od dawien dawna ..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 13. Data: 2011-12-02 17:33:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    Cyt.
    "Na trasie zamontowane są liczniki prędkości. Urządzenia są w stanie
    mierzyć prędkość przejeżdżających pojazdów do 300 km/godz."

    Te liczniki to czemu mają służyć; celom statystycznym, kolejnym
    artykułom w gazetach, czy może na bramkach będzie się dopłacać za
    przekroczenie prędkości?

  • 14. Data: 2011-12-02 18:12:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w wiadomości
    >we Wrocławiu mamy tak od dawien dawna ..

    A w tym roku to juz, *, szczegolnie.

    Teraz sie jeszcze tylko niemce upomna o ziemie utracone i juz bedzie
    calkiem normalnie :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-12-02 18:15:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Te liczniki to czemu mają służyć; celom statystycznym, kolejnym
    >artykułom w gazetach, czy może na bramkach będzie się dopłacać za

    Byc moze uboczna funkcja viatoll ... choc nie, motocykli to on chyba
    nie rozpoznaje.
    Czyzby wiec test fotoradarow ?

    A moze viatoll ma tez radary ?

    J.

  • 16. Data: 2011-12-02 18:16:20
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 04:41 PM, Pabl_o wrote:
    > U?ytkownik "GW"<G...@G...GW> napisa? w wiadomo?ci
    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > Heh, gdyby nie napisali ze to dawca neraek, to bym pomyslal, ze megrims ;)
    >
    > BTW z Berlinskiego ringu do Lawicy 1 Grudnia przejechalem w 2 godz -
    > rewelka!

    A czym niby miałbym jechać tam te 300? Yeti?

  • 17. Data: 2011-12-02 18:29:01
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-12-02, GW <G...@G...GW> wrote:
    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > nareszcie jest....
    >
    > GW

    haha, trzeba bylo ochrzcic autostrade ;D

    --
    WildS

  • 18. Data: 2011-12-02 18:35:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Byc moze uboczna funkcja viatoll ... choc nie, motocykli to on chyba nie
    > rozpoznaje.
    > Czyzby wiec test fotoradarow ?

    No ale to prywatna autostrada, co ich interesuje viatoll czy fotoradary?
    No chyba, że chcą żeby samochody przestały rozjeżdżać im tą drogę.

    > A moze viatoll ma tez radary ?

    Czy ma, nie wiem, ale może w wersji 2.x będzie mieć.
    Ale już dziś można chyba określić średnią między dwoma bramkami i wysłać
    mandat w przypadku przekroczenia dopuszczalnej prędkości?
    Technicznie jest to możliwe do zrealizowania, czy się wykluje ten
    pomysł, to nie wiem.

  • 19. Data: 2011-12-02 18:39:34
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-12-02 18:12, J.F pisze:

    > A w tym roku to juz, *, szczegolnie.
    >
    > Teraz sie jeszcze tylko niemce upomna o ziemie utracone i juz bedzie
    > calkiem normalnie :-)

    na szczęście do/przez obecnej(ą) stolicy(ę) jeżdżę wyjątkowo rzadko, a
    do tej byłej gdzie jeżdżę często mamy (chwilowo jeszcze w większości
    bezpłatną..) A4 :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 20. Data: 2011-12-02 18:42:40
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 06:15 PM, J.F wrote:
    > Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    >
    > Byc moze uboczna funkcja viatoll ... choc nie, motocykli to on chyba nie
> [...]
    Systemy bramkowe mają LPR. Na odcinku Toruń-Gdańsk wyświetla się
    panienkom z okienka prędkość średnia.

    Na Konin-Stryków też jest LPR, ale prędkości nie wyświetla

    Jestem ciekaw co by się stało, gdybym pomiędzy bramkami zmienił tablice
    rejestracyjne na inne. Albo zrobił coś takiego:

    http://itsmebhavin.files.wordpress.com/2010/03/500x_
    for_traffic_cameras.jpg