    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Date: Tue, 10 Jan 2012 22:26:14 +0100

    > Żadna opcja nie zrobiła NIC, żeby uzdrowić system. Bo wszyscy zgodnie chcą,
    > żeby ludzie płacili, nawet za to, co konstytucja gwarantuje im za darmo.
    > Bo pieniądze w kasie to władza. A żadna władza do tej pory nie posunęła się
    > do samoograniczenia. Żadna.
    Kiedyś widziałem taki program publicystyczny w którym redaktor pytał
    ekspertów co zrobić. Zgodnie odpowiedzieli ze matematycznie problem jest
    prosty. więc dlaczego nikt tego nie naprawi? jeden bez ogródek
    powiedział że powodem jest społeczeństwo. Ludzie są tak ograniczeni, że
    żaden polityk nie odważy się na drastyczne zmiany, bo straci władzę w
    przeciągu 24 godzin.
    Fajnie by było - jak wcześniej napisałeś aby wszyscy byli ubezpieczeni
    po równo. tylko ze to socjalizm jest. W Polsce już kombinujemy jak nie
    płacić zusu, pracować na czarno - i również nie płacić, a w szpitalach
    chcemy usuług na poziomie "doktora Housa". To się nie uda w kraju nad
    Wisłą. JA bym postawił na zróżnicowanie składki ubezpieczeniowej w
    zależności od wielu czynników, zróżnicowania opieki lekarskiej w
    zależności od wysokości składki. Jeśli pieniędzmi ze składek operowały
    by prywatne firmy, po naszej śmierci nasze dzieci miały by już pokaźny
    kapitał - do wykorzystania na leczenie. teraz zjada to machina zusu, a
    służba zdrowia jest dobrem wspólnym z którego musimy jak z publicznej
    ubikacji korzystać stojąc w kolejce i złorzecząc. Z TV jest inaczej?
    Polsat, TVN jakoś żyją! Tak z reklam. TVP nie może? to czemu jej nie
    zamknąć? Poczta przetrwała, Telekomuna, Zus... a TVP - patrzysz czy nie
    - płacić musisz? Co pół roku pytam czy jest jakiś operator internetowy
    który umożliwi mi oglądanie _tylko wybranych_ kanałów? Zapłacę cene
    10razy wyższą niż teraz płacę per kanał! Nisza rynkowa jak Rów Marjański!
    ToMasz