  • Data: 2010-06-05 07:34:10
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: Perek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ErgoSum pisze:

    > BTW - jak teraz jest z OC? Dlaczego ostrzegacie mnie zeby pieczolowicie
    > dopilnowac wszystkiego?
    > Czy nie jest tak ze OC wlasciciela z dowodu rejestracyjnego przechodzi teraz
    > na kupujacego i zachowana jest ciaglosc?
    > Czy OC trzeba przepisac jeszcze przed przerejestrowaniem sprzeta na siebie,
    > czy bezposrednio po zarejestrowaniu?
    > Na razie nie zrobilem jeszcze nic, a umowa mam sprzed tygodnia.

    W ubezpieczalni musisz zgłosić, że sprzęta kupiłeś, albo ubezpieczyć na
    siebie a polisę którą dostałeś od sprzedającego wypowiedzieć. Jak
    weteran ma 40 lat to możesz tylko wypowiedzieć i nie płacić nic, bo
    wtedy nie musi być ciągłości OC, chociaż OC za motor to jakieś 50-70 zl
    na rok także koszt śmieszny.

    Pozdrawiam.