  • Data: 2017-09-25 12:38:09
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Kilka tego w telewizorni już pokazywali. W sztucznej wersji przy powodzi w
    > rejonie (w .pl też bywało), że woda podmywa (bo to nie ulica ma się
    > podmywać) ulicę od spodu i zaparkowane auta zostają ładnie (albo brzydko,
    > jeśli z błotem, to przeważnie) umyte w utworzonym dole. Najgorsze, zże mocno
    > niedelikatnie i jeśli skończy się na zalaniu i zadrapaniach karoserii, to
    > wystarczy umyć, wysuszyć, niektóre mechanizmy rozebrać i usunąć wodę, po
    > wysuszeniu złożyć do kupy i pomalować, gdy potrzeba, auto jeździ... to taki
    > pechowiec-posiadacz, ma wyjątkowe szczęście.

    Powódź nie jest nienaturalnym zjawiskiem. Ale wodociągi już są całkiem
    sztuczne, a też przy pęknięciu potrafią zrobić spore podmycia. Spotkałem
    sie z czymś takim oko w oko. Na środku wjazdu w uliczkę, którą często
    jeździłem, pojawiło się dziursko srogie, ze trzy metry głębokie, rozmiaru
    samochodu. W Warszawie, na Gocławiu.

    --
    Jarek