  • Data: 2017-09-23 18:40:12
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc.pl.> wrote in message
    news:59c684b3$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...
    > A filtr z linku powinien Ci się podobać:
    > "Główne właściwości promieni FIR:
    > aktywacja cząsteczek wody znajdujących się w organizmie ludzkim
    > usuwanie tłuszczów, substancji chemicznych i toksyn z krwioobiegu
    > poprawa działania układu nerwowego
    > obniżanie kwasowości organizmu
    > podnoszenie poziomu tlenu
    > oczyszczanie organizmu"
    >
    > Out-fucking-standing!

    Oj, to żałuję że zrobiłem niechcący sprzedawcy-oszołomowi reklamę.

    Powinienem się staranniej przyłożyć do poszukania lepszej (tańszej?) oferty.

    Taki zestaw powinien się składać tylko z 4 elementów:
    - filtr cząstek stałych
    - filtr aktywowany węgla przed membraną (bo chlor i chloraminy niszczą
    membranę)
    - membranę z restryktorem przepływu
    - zbiornik z pęcherzem i kranikiem do zamontowania na zlewie.

    Reszta jest zbędna i są to pierdoły niepotrzebne do niczego.
    Zwłaszcza jakieś ponowne mineralizatory, które mogą jedynie
    nadać wodzie jakiś smak, jeśli to lubisz, ale do zdrowia niepotrzebne.